Skravletråd Lag Bringebær

Nå skal jeg ut og gå. Har en rute på ca 40 min jeg skal gå. Så blir det 3 sanger i garasjen (har skrevet opp en plan over øvelser selv), før treningen avsluttes med 20 min aerobic. Kjenner at jeg ikke gleder meg spesielt mye, har en liten hodepine på gang, men ute har det regnet i nesten hele dag så det blir friskt og fint. Godis går det lettere og lettere med for hver uke :D
Vel, fram til fredag da, får absolutt ikke til å begrense meg når det ikke er snakk om dager som går inn i utfordringen.

Venter på den nye vekten min. Jeg gjorde et impulskjøp, så nå håper jeg den kommer snart. Den viser vekt, men også fettprosent, vann og bmi :D
Den var på tilbud på amazon, så da kjøpte jeg den istedenfor kjøkkenvekten jeg så etter :P

Jeg blir så frustrert! Formen har hangla i to uker, tette bihuler og vondt i halsen... Er ikke så syk at jeg er hjemme fra jobb, men er helt skutt når snuppa kommer seg i seng. Hva kan jeg gjøre for å bli helt frisk???

Jeg blir så frustrert! Formen har hangla i to uker, tette bihuler og vondt i halsen... Er ikke så syk at jeg er hjemme fra jobb, men er helt skutt når snuppa kommer seg i seng. Hva kan jeg gjøre for å bli helt frisk???

Ta det med ro og ta vare på deg selv ☺
Spis godt og variert, gjerne fet fisk og grønnsaker.
Det tar den tiden det tar dessverre ☺

Hvordan går det med dere? Merker dere noen effekt av krigen?

Jeg har en liten liste:
* Før kunne jeg ikke veie maten uten å begynne å overspise, nå går det helt fint (kan fremdeles ikke ha faste måltider da)
* Musklene har blitt mer definerte.
* Jeg har kjøpt meg 2 nye bukser; i 1 størrelse mindre enn det jeg vanligvis kjøper :D
* Jeg har begynt å kun forsyne meg en gang til middag. Spesielt etter at vi fikk 1/3 som del av utfordringene :D
* Kaloriinntaket er mindre enn før. Litt usikker på om det er for lavt, men jeg er ikke sulten så det er nok ok.

Veldig usikker på hvordan veiingen på fredag vil gå, det kan jo hende jeg har bommet totalt på kalorier. Bruker Lifesum; kanskje den tar helt feil. Kanskje jeg spiste for mye i helgen. Kanskje all styrketreningen jeg har gjort i det siste gjør at musklene vokser. Jeg skal gjøre mitt beste uansett.

Så hvordan går det med dere?
Ser dere noen forbedringer? Og hvis ikke, kan laget være til hjelp?

Jeg tenker at det er lagets skyld at jeg ser forbedringer hos meg selv. Jeg ser ikke at jeg har gått ned, i mine øyne er jeg fortsatt like tykk og fæl, men spisemønsteret har blitt bedre. Og det er jeg 100% sikker på at er deres fortjeneste ☺

Hvordan går det med dere? Merker dere noen effekt av krigen?

Jeg har en liten liste:
* Før kunne jeg ikke veie maten uten å begynne å overspise, nå går det helt fint (kan fremdeles ikke ha faste måltider da)
* Musklene har blitt mer definerte.
* Jeg har kjøpt meg 2 nye bukser; i 1 størrelse mindre enn det jeg vanligvis kjøper :D
* Jeg har begynt å kun forsyne meg en gang til middag. Spesielt etter at vi fikk 1/3 som del av utfordringene :D
* Kaloriinntaket er mindre enn før. Litt usikker på om det er for lavt, men jeg er ikke sulten så det er nok ok.

Veldig usikker på hvordan veiingen på fredag vil gå, det kan jo hende jeg har bommet totalt på kalorier. Bruker Lifesum; kanskje den tar helt feil. Kanskje jeg spiste for mye i helgen. Kanskje all styrketreningen jeg har gjort i det siste gjør at musklene vokser. Jeg skal gjøre mitt beste uansett.

Så hvordan går det med dere?
Ser dere noen forbedringer? Og hvis ikke, kan laget være til hjelp?

Jeg tenker at det er lagets skyld at jeg ser forbedringer hos meg selv. Jeg ser ikke at jeg har gått ned, i mine øyne er jeg fortsatt like tykk og fæl, men spisemønsteret har blitt bedre. Og det er jeg 100% sikker på at er deres fortjeneste ☺
Jeg synes virkelig du har vært kjempeflink :)

Synes det er vanskelig å se forskjell på meg selv, selv om jeg vet at jeg har gått ned i vekt.

Klarer ikke å motivere meg til challeng da..

Håper alle leverer vekt og leverer den tidlig i morgen! Krysser fingre og tær for at det snur litt for oss nå!!! :)

Jeg synes virkelig du har vært kjempeflink :)

Synes det er vanskelig å se forskjell på meg selv, selv om jeg vet at jeg har gått ned i vekt.

Klarer ikke å motivere meg til challeng da..

Det er rart at det er så vanskelig å se det selv :O

Jeg har så lyst til å vinne en utfordring! Jeg tenker styrketrening i bakke, eller intervall :D
Haha ^^
Spørs om jeg hadde fått med laget på den :P
Like greit at de andre lagene tar seg av det kanskje ☺

Må bare beklage, men jeg har ikke samlet et eneste poeng denne uka... Når jeg ikke kan trene så forsvinner all motivasjon. Regner med at jeg har gått opp i vekt... Er forberedt på å ryke imorgen, og tenker at det sikkert er like så greit, akkurat nå er jeg vel mer en belastning for laget enn noe annet.

Har visst gått ned 0,7 kg, aner ikke hvordan, det er ikke på grunn av god innsats iallefall :p

Har visst gått ned 0,7 kg, aner ikke hvordan, det er ikke på grunn av god innsats iallefall :p

Jeg liker å tro at du kanskje har gjort endringer i hverdagen i fohrold til tankegang rundt kosthold som gjør utslag på vekta, selv om du ikke har fått trent ;)
Synes du har vært kjempeflink jeg lillerypa!!!! Lov å ta skryt av andre og være stolt av seg selv, selv om man ikke helt forstår hvordan man gikk ned ;)

Hei jenter!
Har vært ganske fraværende under siste. Grunnen til dette er at farmor måtte til akutten på lørdag, ble sendt hjem igjen på søndag. Forså å havne på akutten igjen på onsdag. Nå er hun fortsatt innlagt. Det et virkelig en følelsesmessig Berg og dale bane hele familien er igjennom. Vi alle vet at farmor kun kan få lindrende behandling og at dette er sånn livet hennes kommer til å være fremover. Men fy så vanskelig det er å se henne lide. Denne uken har jeg derfor vært mye med familien. Ikke blitt mye trening, men jeg prøver være bevisst hva jeg spiser.

I tillegg til alt med farmor, fikk jeg på onsdag ettermiddag høy feber. Har vært hos legen.. Jeg har ganske høy crp, men legen klarer ikke kartlegge hvor infeksjonen i kroppen er siden jeg har så mange forskjellige symptomer ;/ Jeg skal tilbake igjen i dag, for å sjekke crp igjen. Håper jeg får noen behandling slik at jeg blir bedre igjen.

Har ikke vært å veid meg enda. Skriver inn vekta så raskt som mulig.
Jeg har vurdert å trekke meg fra konkurransen. Jeg får utrolig dårlig samvittighet når jeg ikke klarer gå ned nok i vekt.. Det er rett og slett for mye som skjer her om dagen.. Skal tenke litt mer på hva jeg gjør i løpet av helgen.

Lykke til med veiing til dere andre❤️

Hei jenter!
Har vært ganske fraværende under siste. Grunnen til dette er at farmor måtte til akutten på lørdag, ble sendt hjem igjen på søndag. Forså å havne på akutten igjen på onsdag. Nå er hun fortsatt innlagt. Det et virkelig en følelsesmessig Berg og dale bane hele familien er igjennom. Vi alle vet at farmor kun kan få lindrende behandling og at dette er sånn livet hennes kommer til å være fremover. Men fy så vanskelig det er å se henne lide. Denne uken har jeg derfor vært mye med familien. Ikke blitt mye trening, men jeg prøver være bevisst hva jeg spiser.

I tillegg til alt med farmor, fikk jeg på onsdag ettermiddag høy feber. Har vært hos legen.. Jeg har ganske høy crp, men legen klarer ikke kartlegge hvor infeksjonen i kroppen er siden jeg har så mange forskjellige symptomer ;/ Jeg skal tilbake igjen i dag, for å sjekke crp igjen. Håper jeg får noen behandling slik at jeg blir bedre igjen.

Har ikke vært å veid meg enda. Skriver inn vekta så raskt som mulig.
Jeg har vurdert å trekke meg fra konkurransen. Jeg får utrolig dårlig samvittighet når jeg ikke klarer gå ned nok i vekt.. Det er rett og slett for mye som skjer her om dagen.. Skal tenke litt mer på hva jeg gjør i løpet av helgen.

Lykke til med veiing til dere andre❤️
Huff... I mangel på ord som på noen måte kan gjøre det bedre så sender jeg en stor klem! Det er klart at livet blir satt litt på hold og det blir unntakstilstander når slike ting oppstår!

Du får ta en avgjørelse i forhold til videre deltakelsen som passer deg!men JEG tenker at trening ikke nødvendigvis er viktigst for vektnedgang. Denne gangen triller jeg, men de to andre gangene jeg har gått ned på lik måte som nå så har jeg kun endret kost altså ;) hvis du føler at du har god kontroll på kosten så er det derfor ikke krise å bortprioritere treninga i denne vanskelige perioden. Når DET er sagt så skal ikke dette stresse deg, for nå har du behov for å være med familien - så som sagt, ta en avgjørelse ut ifra hva du ser du har kapasitet til!

Huff... I mangel på ord som på noen måte kan gjøre det bedre så sender jeg en stor klem! Det er klart at livet blir satt litt på hold og det blir unntakstilstander når slike ting oppstår!

Du får ta en avgjørelse i forhold til videre deltakelsen som passer deg!men JEG tenker at trening ikke nødvendigvis er viktigst for vektnedgang. Denne gangen triller jeg, men de to andre gangene jeg har gått ned på lik måte som nå så har jeg kun endret kost altså ;) hvis du føler at du har god kontroll på kosten så er det derfor ikke krise å bortprioritere treninga i denne vanskelige perioden. Når DET er sagt så skal ikke dette stresse deg, for nå har du behov for å være med familien - så som sagt, ta en avgjørelse ut ifra hva du ser du har kapasitet til!
Så søt du er❤️Takk for støtten
Uansett hvordan valget mitt blir i forhold til å fortsette videre må jeg si jeg er glad jeg veide meg i dag. Har gått ned 1,8 kg Sikkert alt stresset som er årsaken til vektnedgangen, men må innrømme det var utrolig digg å se 102,5 kg på vekta idag :) Snart er jeg under 100 kg igjen :D

Uansett hvordan valget mitt blir i forhold til å fortsette videre må jeg si jeg er glad jeg veide meg i dag. Har gått ned 1,8 kg Sikkert alt stresset som er årsaken til vektnedgangen, men må innrømme det var utrolig digg å se 102,5 kg på vekta idag :) Snart er jeg under 100 kg igjen :D

Knallbra :)

Hadde skrevet et langt innlegg, men det forsvant gitt.

Kjempebra vektnedgang :D
Kosthold er kilo, trening er gram.
Hva er målet ditt?

Det er hardt å gå igjennom det du gjør nå. Jeg har mistet alle mine besteforeldre selv, hver med sin historie. Får tårer i øynene av å tenke på dem, savner dem veldig. Den siste døde for 1 år siden, da hadde vi mistet 2 til før det. 3 på 2,5 år.
Men noen ganger klamrer man seg fast. Min manns farmor holdt ut i noen år, plutselig gkk det bare bedre igjen.
Vanskelig å si det rette kjenner jeg. Men vit at vi tenker på deg.

Uff, så fælt Hemmeligfrøken. Sender masse tanker din vei, og gjør det du føler du trenger. Men ikke stress med trening, gjør det du orker, uansett om det er alt eller ingenting.

Jeg hadde klart å gå ned fra i går til i dag, men fortsatt pluss fra sist uke. I dag har jeg en ingenting - dag. Det er litt digg i grunn. Driver og skriver budsjett og regnskap for en roadtrip jeg skal ta med noen venninner i sommer. Masse som skal oppdateres der.

Så skal jeg kose meg i kveld med film.

Uff, så fælt Hemmeligfrøken. Sender masse tanker din vei, og gjør det du føler du trenger. Men ikke stress med trening, gjør det du orker, uansett om det er alt eller ingenting.
Ikke meg men desemberbaby15 ;)

Kjempebra jobba jenter! Har kikket litt på resultatene til de andre og tror vi har gode sjanser til å Berge med vekta denne uka ;) vekt er levert til krigleder!
Husk å oppdater utfordring hvis dere ikke er ferdig der ;)

Kjempebra jobba jenter! Har kikket litt på resultatene til de andre og tror vi har gode sjanser til å Berge med vekta denne uka ;) vekt er levert til krigleder!
Husk å oppdater utfordring hvis dere ikke er ferdig der ;)

Kanskje vi gjør comeback denne uka ;p

Back
Topp