Nå skal jeg ut og gå. Har en rute på ca 40 min jeg skal gå. Så blir det 3 sanger i garasjen (har skrevet opp en plan over øvelser selv), før treningen avsluttes med 20 min aerobic. Kjenner at jeg ikke gleder meg spesielt mye, har en liten hodepine på gang, men ute har det regnet i nesten hele dag så det blir friskt og fint. Godis går det lettere og lettere med for hver uke
Vel, fram til fredag da, får absolutt ikke til å begrense meg når det ikke er snakk om dager som går inn i utfordringen.
Venter på den nye vekten min. Jeg gjorde et impulskjøp, så nå håper jeg den kommer snart. Den viser vekt, men også fettprosent, vann og bmi
Den var på tilbud på amazon, så da kjøpte jeg den istedenfor kjøkkenvekten jeg så etter
Vel, fram til fredag da, får absolutt ikke til å begrense meg når det ikke er snakk om dager som går inn i utfordringen.
Venter på den nye vekten min. Jeg gjorde et impulskjøp, så nå håper jeg den kommer snart. Den viser vekt, men også fettprosent, vann og bmi
Den var på tilbud på amazon, så da kjøpte jeg den istedenfor kjøkkenvekten jeg så etter