Skravletråd Lag Bringebær

Lykke til med veiing i morgen damer!!
Håper at dere er snille med meg og logger vekt så tidlig som mulig ;)
Husk også å oppdater utfordringene hvis dere ikke har gjort det ;)
 
Opp 0,2 kg denne uka.
 
Da var vekt levert, og jeg kan ikke si meg annet enn strålende fornøyd =D
 
Takk, jeg er kjempefornøyd. Nå er jeg halvveis til hovedmålet, og nådde målet å komme i 60 klubben i løpet av denne uka. Hvis dere har sett på veiingen min har jeg slitt skikkelig med 70 og å komme forbi der. Skikkelig også rett og slett, og endelig greide jeg det! Begynte på 80,2 i oktober, så det var gått veldig treigt ift andre som er på denne livsstilen. Men jeg har skjønt at kroppen min elsker eggerøre med skinke på morran, og masse fett!!!
 
Jordbær: Velkommen til oss! =D
 
Hallooo :) Da er vi visst på lag med dere :)
Gratulerer med grusing av de andre lagene mtp vektnedgang, og spesielt til *RoM*, kjempebra jobbet!
Dere har også vært veldig flinke på utfordringene, dere har ofte bare vært hakket bak oss :)
Denne uken er det "vår" tur å lage utfordring, har dere noen ideèr eller ønsker på lur?
 
Hallooo :) Da er vi visst på lag med dere :)
Gratulerer med grusing av de andre lagene mtp vektnedgang, og spesielt til *RoM*, kjempebra jobbet!
Dere har også vært veldig flinke på utfordringene, dere har ofte bare vært hakket bak oss :)
Denne uken er det "vår" tur å lage utfordring, har dere noen ideèr eller ønsker på lur?

Hva med meditasjon? Siden stress kan bremse vektnedgang.
 
Velkommen til jordbærene :D
 
Måtte en sammenslåing til for at vi skulle få være med å lage utfordring :p

Jeg stemmer for en challenge med forskjellige "oppgaver" man kan velge mellom, de har jeg likt veldig godt :)
 
Måtte en sammenslåing til for at vi skulle få være med å lage utfordring :p

Jeg stemmer for en challenge med forskjellige "oppgaver" man kan velge mellom, de har jeg likt veldig godt :)

Hehe, snodig hvordan ting ordner seg. Nå blir vi et superteam!

Jeg likte også de utfordringene. 10 oppgaver og så få poeng for et visst antall. Inkluderer flere sånn.
 
Jeg hadde likt en challenge som handler om å gjøre noe man alltid har hatt lyst til. Bli med på en fotballtrening, utforske den nærmeste danseskolen, klatre opp det fjellet, osv. Man lever bare en gang!

Og takk Sannheten =D
 
Jeg hadde likt en challenge som handler om å gjøre noe man alltid har hatt lyst til. Bli med på en fotballtrening, utforske den nærmeste danseskolen, klatre opp det fjellet, osv. Man lever bare en gang!

Og takk Sannheten =D

Men det kan være økonomiske og fysiske utfordringer der, det kan være vanskelig å få det så bredt at alle har sjansen til å gjøre et forsøk.
Det går jo ant å ha alternativer. Aner ikke, jeg er ikke så oppfinnsom.
 
Evt lage en ny matrett, man velger jo selv hvor mye det skal koste, og som regel er prøvetimer gratis.
 
Evt lage en ny matrett, man velger jo selv hvor mye det skal koste, og som regel er prøvetimer gratis.

Ny matrett høres bra ut. Eventuelt prøve ut nye ingredienser? Prøve ut en matrett du er litt skeptisk til?
Kjøttfri middag?
(Føles feil å diskutere dette når vi ikke har vunnet utfordringen :p )
 
Back
Topp