Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Enig med deg... Skikkelig skikkelig skuffa.. For her er det lite jeg får til!Jeg er egentlig skuffet jeg. Ingen godisutfordring, og ingen trening. Jeg trenger at godis er med, og trening er jo bra for de om ikke har tid til eller får til styrkeøvelser. Bærer litt preg av dårlig tid her.
Beklager på forhånd men denne uka kommer jeg til å bidra minimalt på utfordringen. Kjenner jeg ble skikkelig irritert og har mest lyst til å melde meg helt ut av alt...
Men jeg skal fortsette å forsøke å gå ned greit... Utfordringen føles så uoverkommelig så jeg må nok bare legge det bort..
Hadde vi ikke blitt straffet For de som ikke leverte så hadde vi vunnet denne uka også - så jeg har troa påJeg er veldig enig med deg der. Blir en del der jeg selv vil få problemer med :/ E kommer til å fokusere mest på å trene for å gå ned
Vi får gjøre vårt beste for å vinne, så får vi bestemme neste gang![]()
Hva med 0,7 ned i snitt og 200 poeng på utfordringen? Da blir det samla vektnedgang på 7,7.
Hmmm. Ja, ødelegger mye det der.Utfordringen klarte vi vel, men 5,3 i vektnedgang.. Men da manglet vi jo 3 stykk da..