Skravletråd Lag Bringebær

Så resten av laget straffes fordi folk ikke leverer? for vi taper mye på prosenten ved å gjøre det sånn!

Det er slik jeg ble det forklart sist runde ang de som røyk ut ja. Det gikk ut folk på flere lag på den måten sist også. Veldig kjipt, men rammer vel denne runden alle lag tror jeg.

Å nei! Vi står veldig dårlig om vi må telle med de som ikke har levert, i tillegg til meg som ikke har gått noe ned :/ blir nok jeg som ryker idag :( er det mange som ikke har levert??

Å nei! Vi står veldig dårlig om vi må telle med de som ikke har levert, i tillegg til meg som ikke har gått noe ned :/ blir nok jeg som ryker idag :( er det mange som ikke har levert??

3 som ikke har levert :S ser mørkt ut hvis ikke de to andre lagene har gjort det veldig dårlig.. endte på 0.5 :S

Det er slik jeg ble det forklart sist runde ang de som røyk ut ja. Det gikk ut folk på flere lag på den måten sist også. Veldig kjipt, men rammer vel denne runden alle lag tror jeg.

Ja det gjøres jo "likt" for alle, så det er jo greit selv om det er veldig kjipt!

IKKE ta sorgene på forskudd jenter

Mens jeg leter og leter etter svaret andre steder, noen som har erfaring og vet, eller en mening om hva vi skal gjøre når den med immunitet glemmer å levere?

Er det immuniteten eller glemt å levere som trumfer?

Mens jeg leter og leter etter svaret andre steder, noen som har erfaring og vet, eller en mening om hva vi skal gjøre når den med immunitet glemmer å levere?

Er det immuniteten eller glemt å levere som trumfer?

Jeg tenker at dersom man ikke leverer, så er man ute, immunitet eller ei.

Jeg tenker at dersom man ikke leverer, så er man ute, immunitet eller ei.

Jeg finner ikke noe historikk på det, men tenker at vi sier det sånn for denne krigen i alle fall. Det virker mest rett.

Jeg finner ikke noe historikk på det, men tenker at vi sier det sånn for denne krigen i alle fall. Det virker mest rett.

Ikke levert ødelegger for resten av laget, så er på en måte urettferdig hvis den personen får fortsette. Så syns det var en grei avgjørelse :)

Ok, det ble en bolle med is. Jeg er innenfor mitt daglige energibehov, men isen gjorde meg sulten. Da får det bli en tur litt senere, og så en brødskive etterpå. Fornøyd med at det går fint å spise snacks uten at det blir for mange kalorier. Men jeg skal gjøre mitt beste for å ikke spise godis i morgen. Herregud, så mye enklere det er å holde seg unna godis under utfordringene :O

Jippii!! :D

Jeg fikk meg hvertfall en lærepenge denne uka, må holde meg unna brus i ukedagene for å gå ned i vekt!!

Jippii!! :D

Jeg fikk meg hvertfall en lærepenge denne uka, må holde meg unna brus i ukedagene for å gå ned i vekt!!

Så kjekt at du får en sjanse til ☺
Men alle kan ha partystoppere, så ikke vær for streng med deg selv ☺

Syns vi alle har vært flinke jeg! En klapp på skulderen til alle :D
Håper kiloene fortsetter å rase ned i neste uke ;)

Back
Topp