Skravletråd Lag Bringebær

Utfordring går greit. Jeg smådanser hele tiden, men har vært mer bevisst på å danse for å danse denne uken. Det er ikke noe jeg kommer til å fortsette, men moro for det om.

Frukt og grønt har jeg ikke fått til, da jeg prøver noe nytt denne uka.

Trening går greit. Ble en veldig bra dag i dag med 5 timer trening! Var i høyt og lavt i 3 timer, og deretter var jeg trener i to timer. Men nå har jeg fryktelig vondt i hele kroppen,og kjenner at jeg må ta det med ro =(

Jeg er spent på vekta i morra! Spent på om jeg husker å veie meg også, har en kjempetravel dag på jobb som ligger i tankene mine. Tror jeg har hatt grei nedgang. Utfordringa har også gått greit.

Hatt en fin dag i dag. Vært veldig aktiv for meg å være. 15000 skritt :D
Fikk først effektiv tur med snuppa.. 2 og en halv time. Jeg har danset i 15 minutter. Tatt noen styrkeøvelser på stuegulvet. Føler jeg har vært flink denne uken. Jef spiser veldig mye frukt og grønt i utganspunktet så det har ikke vært vanskelig for meg å spise fem om dagen. Snop er no no o hverdagen, vanskelig å holde seg unna. Men har søren ta klart det også ;) dansingen har gått lekende lett. Vært gøy å danse med og foran snuppa! Haha.. Ble skikkelig svett i trøya av all dansingen! Storkost meg! Syns utfordringen har gått brak fikk dessverre ikke bonus på trening. Har vært litt pjusk og orket ikke trene utenom dansing på mandag og tirsdag. :)

Njaa. Helt passe fornøyd. Håper utfordringen redder oss, blir skuffa hvis jeg ryker nå. Jeg ser jo at min vektnedgang er omtrent der jeg bør være, men det hjelper jo ikke hvis vi taper og jeg har gått ned minst.

Njaa. Helt passe fornøyd. Håper utfordringen redder oss, blir skuffa hvis jeg ryker nå. Jeg ser jo at min vektnedgang er omtrent der jeg bør være, men det hjelper jo ikke hvis vi taper og jeg har gått ned minst.

Jeg har ikke gått ned noe!! Så er jeg som ryker dersom vi har gått ned minst :/ æsj altså!

Kjenner at jeg har litt vell høye forhåpninger til meg selv nå... for jeg ble faktisk misfornøyd da jeg gikk på vekta og hadde gått ned "kun" 0,7 kg... Må minne på meg selv t jeg faktisk bare endrer kosthold og spiser godt... og at jeg ikke er like streng som jeg bruker å være når jeg skal ned, fordi det er mange kilo jeg skal ned, og målet er livsstilsendring. I tillegg hadde vi barnebursdag sist helg hvor jeg spiste masse kaker..så det har nok hatt et lite utslag på vekta!

Nei altså - nå må jeg vel være fornøyd!

0,8 ned :D
Ifølge livsstilsendringskurset jeg gikk på så er det en fin vektnedgang. De foretrekker ca 0,5 kg i uken. Selv foretrekker jeg over 1 kg ^^

Har ikke kommet oss ut av senga enda. Litt trege i dag. Skal skifte på snuppa og så skal jeg gå på vekta! Fy som jeg gruer meg!

Håper dere har gått ned nok til å "redde" meg :p vil ikke gå ut!!

1,1 ned <3 Har hivet meg på en lavkarbo-boost, eller max 5 karbs om dagen. Merker det godt på både klær og vekt. Satser på å gjøre det samme nest uke, men det blir godt med et glass pespimax i helgen!

Håper dere har gått ned nok til å "redde" meg :p vil ikke gå ut!!

Jeg krysser fingrene! Vil ha deg med videre ☺
Det er jo ikke uvanlig at vektnedgangen stopper opp av og til. Måler du deg? Det kan jo godt være at du har gått sammen litt selv om vekten ikke viser det.

I dag kjøpte jeg meg is. Ville ha sjokoladesaus også, eller daimkuler. Men det ble Dream cookiedough så da ble det kun med isen. Jeg er litt usikker på om jeg skal spise den eller ikke. Om jeg holder meg til 100 g så er det bare rett over 200 kalorier, og det er jo greit. Så det spørs på hvor mye jeg spiser ellers i dag. Jeg skal prøve å ikke gå tur i dag, for kroppen verker sånn etter utfordringen denne uken. Og neste torsdag er det bursdagsfeiring. Typisk å ha det dagen før veiing :P
Mitt mål har vært å holde meg i krigen til neste fredag, og det gikk. Etter det blir det vanskeligere, siden det blir feiringer torsdag, fredag og lørdag. Ulempen med at flere har bursdag på samme tid. Det hadde vært veldig fint å få være med etter det, for 3 dager på rad med kake kommer til å trigge søtsuget noe så enormt!
Så, tilbake til isen; kanskje er det best å fortsette 0 godis fram til torsdag, i håp om å klare å gå ned nok til å fortsatt få være med i krigen etter neste fredag også. Vi får se hvor sterk viljestyrken er. Blir det is så blir det ikke hviledag likevel.

Jeg krysser fingrene! Vil ha deg med videre ☺
Det er jo ikke uvanlig at vektnedgangen stopper opp av og til. Måler du deg? Det kan jo godt være at du har gått sammen litt selv om vekten ikke viser det.

Nei, måler ikke, men bør kanskje begynne med det. Gikk ned 1 kg forrige uke, og det er ganske mye mer enn hva jeg tidligere har gått ned på en uke, så kan kanskje være derfor det stopper litt opp. I tillegg til at jeg selvfølgelig ikke har vært så flink med kostholdet denne uka :/

Ser at mange ikke har levert vekt så generelt over alle lagene. Blir interessant å se resultatene. Denne helgen blir det lite aktivitet på meg, pga eksamenslesning

Håper alle på vårt lag leverer vekt innen fristen!

Ja, håper alle leverer! Vi skal ha besøk og bursdagsfeiring neste helg, så da kan det bli hardt for meg neste uke... Da trenger jeg at dere andre redder meg :D

Ehm.. stemmer det at det er 3 hos oss som ikke har levert tall - bl.a. laglederen vår?? Ryker hele laget hvis lagleder ikke leverer til krigleder innen fristen??

Ehm.. stemmer det at det er 3 hos oss som ikke har levert tall - bl.a. laglederen vår?? Ryker hele laget hvis lagleder ikke leverer til krigleder innen fristen??
Tviler på det. Om hun går ut nå så får vi enten beholde henne som lagleder, eller få ny. Vil jeg tro i alle fall.

Back
Topp