Ok, da skal jeg prøve detJeg har lært at hvitløk og blomkål går IKKE godt sammen. Men pepper og paprikapulver er godt. Så kanskje noe vita smør?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ok, da skal jeg prøve detJeg har lært at hvitløk og blomkål går IKKE godt sammen. Men pepper og paprikapulver er godt. Så kanskje noe vita smør?
Njaa. Helt passe fornøyd. Håper utfordringen redder oss, blir skuffa hvis jeg ryker nå. Jeg ser jo at min vektnedgang er omtrent der jeg bør være, men det hjelper jo ikke hvis vi taper og jeg har gått ned minst.
Håper dere har gått ned nok til å "redde" megvil ikke gå ut!!
Jeg krysser fingrene! Vil ha deg med videre ☺
Det er jo ikke uvanlig at vektnedgangen stopper opp av og til. Måler du deg? Det kan jo godt være at du har gått sammen litt selv om vekten ikke viser det.
Tviler på det. Om hun går ut nå så får vi enten beholde henne som lagleder, eller få ny. Vil jeg tro i alle fall.Ehm.. stemmer det at det er 3 hos oss som ikke har levert tall - bl.a. laglederen vår?? Ryker hele laget hvis lagleder ikke leverer til krigleder innen fristen??