Skravletråd Lag Bringebær

Jeg er egentlig skuffet jeg. Ingen godisutfordring, og ingen trening. Jeg trenger at godis er med, og trening er jo bra for de om ikke har tid til eller får til styrkeøvelser. Bærer litt preg av dårlig tid her.

Jeg er egentlig skuffet jeg. Ingen godisutfordring, og ingen trening. Jeg trenger at godis er med, og trening er jo bra for de om ikke har tid til eller får til styrkeøvelser. Bærer litt preg av dårlig tid her.
Enig med deg... Skikkelig skikkelig skuffa.. For her er det lite jeg får til!
Å sove 8 timer er faktisk helt umulig for kroppen min fordi jeg ikke sovner hvis jeg legger meg 22.00 uansett....

Beklager på forhånd men denne uka kommer jeg til å bidra minimalt på utfordringen. Kjenner jeg ble skikkelig irritert og har mest lyst til å melde meg helt ut av alt...

Men jeg skal fortsette å forsøke å gå ned greit... Utfordringen føles så uoverkommelig så jeg må nok bare legge det bort..

Så spesielt at trening ikke er med :/ søvn syns jeg også er vanskelig.... Ikke bare bare å få 8 timer med små barn i hus! Kan jo alltids prøve å legge meg før 22.30, men klarer ikke alltid det da :p yoga synes jeg er greit da :)

Beklager på forhånd men denne uka kommer jeg til å bidra minimalt på utfordringen. Kjenner jeg ble skikkelig irritert og har mest lyst til å melde meg helt ut av alt...

Men jeg skal fortsette å forsøke å gå ned greit... Utfordringen føles så uoverkommelig så jeg må nok bare legge det bort..

Jeg er veldig enig med deg der. Blir en del der jeg selv vil få problemer med :/ E kommer til å fokusere mest på å trene for å gå ned

Vi får gjøre vårt beste for å vinne, så får vi bestemme neste gang :D

Jeg er veldig enig med deg der. Blir en del der jeg selv vil få problemer med :/ E kommer til å fokusere mest på å trene for å gå ned
Hadde vi ikke blitt straffet For de som ikke leverte så hadde vi vunnet denne uka også - så jeg har troa på
At vi kan klare oss videre også kun på vekt ;)

Hva med 0,7 ned i snitt og 200 poeng på utfordringen? Da blir det samla vektnedgang på 7,7.

Utfordringen klarte vi vel, men 5,3 i vektnedgang.. Men da manglet vi jo 3 stykk da..

Jeg har ingen motivasjon til å holde meg unna godis nå. Føles som jeg har fått "lov" til å spise det nå. Når jeg må svare for meg selv så går det dårlig, for hodet mitt forteller meg bare at jeg ikke er verdt nok til å få en kropp i form. Når jeg får poeng for å ikke spise godis så gjør jeg en innsats for laget; og laget består av flotte jenter, og så har du meg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre nå. Er nok litt premenstruell også, trist og har vondt i magen. Kjipe kvelden.

Vi får ha en intern utfordring, holde oss unna snop :)

Ja, tror vi kjører intern utfordring denne uka! Heier på hverandre for ikke snop og mye trening!

Jeg er egentlig veldig positiv til utfordring, men akkurat denne her var jo helt krise. Tror jeg må inn og lese hvordan de diskuterte seg fram til dette.. Problemet nå er at dette laget (husker ikke hvilket det var) sikkert vinner denne uka også, så utfordringen blir fort dårlig neste uke og..

Jeg ser iallfall at mine sjanser blir små, har kjempemye å gjøre på jobb så det jeg kan dra poeng på er godis og de faste treningene jeg er på. Kommer nok ikke til å ta meg tid til yoga, 10 (?) minutter har ikke så mye for seg sånn treningsmessig uansett.

Tror ikke jeg klarer noe særlig nedgang heller, bursdag på torsdag.

Beklager at jeg er negativ, men motivasjonen min denne uka var at jeg kunne hente godt med poeng på utfordringen.. Men sånn blir det visst ikke.

Og søvn ja. Haha. Mvh nattammer.

Edit : hurra, vann kan jeg klare! 175 poeng da. Skal vi prøve 200 som mål denne uka også?

Hva bruker dere som motivasjon?
Jeg kjøpte denne i dag;
f44869ec41cad2f790c16ab9e474a5b9

Den håper jeg å kunne få bruke snart, om jeg går ned i vekt så vil en baby få det bedre i magen min, og jeg får mindre risiko for for tidlig fødsel, komplikasjoner under fødsel og spontanabort.
Lurer på å henge den på døra eller noe. Dette er grunnen til at jeg vil jobbe, men jeg glemmer det hele tiden, og lar meg selv få dykke ned i håpløse følelser som handler om hvor verdiløs jeg er. Men jeg skal ikke lære det bort, så de vonde tankene må lære seg å vike. Nå blir det natt her. Håper å få med meg mannen på yoga i morgen. Må gjøre det på dagtid, for vi får ikke strømmet videoer mellom kl 16.00 og 23.00. Ov kl 23.00 skal jeg jo allerede ha lagt meg.
Natta, håper vi alle våkner opp med vinnervilje, motivasjon og en stor porsjon flaks, mtp at barn skal sove til rett tid osv. Ny uke, nye muligheter.

Jeg syns denne ukas utfordring var litt stusselig. Yoga delen er grei, men at man skal sove 8 timer!? Jeg er heldig om jeg får 4- 5 timer med søvn i løpet av hele natta.. Jeg nattammer og har ei frøken som ikke sover så veldig godt!

Jeg er enig med resten av gjengen. Vi bør ha en intern utfordring. Dette med å holde seg unna snop, bør vi ha som intern utfordring hver uke det ikke er med som felles utfordring!

RoM har du noen favoritt yogaklipp du vil dele med oss?

God morgen skravlehøner. Favoritter ja, absolutt! Men rekker ikke å legge ut før etter ni, da jeg må stå opp og rekke en ferge.

Men må bare få si to ting:
1: man trenger ikke å være myk for å drive med yoga.
2: yoga er veldig god trening, dersom man gjør det rett, og gjør det skikkelig.

Jeg kjenner alltid at kroppen er veldig glad i meg etter en yoga- trening, og så er det så mange øvelser som passer enten for alle, eller som er designet for spesielle problemer. Jeg sliter jo med ryggen, og tar ofte en som er for ryggen, og det elsker ryggen den meg for!

Videoer kommer etterpå :)

Æsj, våkna opp med vond hals og tette bihuler :( må nok slippe trening idag, og jeg som elsker å trene tidlig på søndagene... Da har jeg omtrent treningssenteret for meg selv. Litt yoga skal jeg nok uansett få til :)

Back
Topp