Vet ikkeHvordan blir det når du har immunitet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet ikkeHvordan blir det når du har immunitet?
Utrolig kjipt at du gikk ut!!Å nej jag er ute![]()
Hiv deg inn på Wildcard. Mistenker at du har stor sjans til å bli med videre ;-)Å nej jag er ute![]()
Men hun kan vel ikke bli mez som wildcard når hun ikke leverte vekt i tideHiv deg inn på Wildcard. Mistenker at du har stor sjans til å bli med videre ;-)
Venter på den jeg og, kanskje i midten av neste uke. Kjipe greier.Min utfordring denne uka blir mensvekt, som pleier å være på + 0.5 -> 1.5 kilo. Kan ikke si at jeg gleder meg.
Varför ikke det ?Men hun kan vel ikke bli mez som wildcard når hun ikke leverte vekt i tide![]()
Får jag bli med der då tro?Hiv deg inn på Wildcard. Mistenker at du har stor sjans til å bli med videre ;-)
Sjekk ut reglene. Mener det står noe om det der.Varför ikke det ?![]()
Varför ikke det ?![]()
Å det stemmer det. Må vente til neste runde daMen hun kan vel ikke bli mez som wildcard når hun ikke leverte vekt i tide![]()
Venter på det samme![]()
Skulle jo vært postet senest 11 min sidenVenter på det samme![]()
En rekke øvelser man gjør, skal være bra for kropp og sinn. Finnes masse nettsider og youtubevideoer der ute . Bare søk på yoga så finner du masse ☺Nå kommer sikkert jeg med tidenes dummeste spm, men hva er yoga?
Finnes det noen nettsider med yogaøvelser eller lignende?
Har bare hørt om dette, aldri gjort det selv
En rekke øvelser man gjør, skal være bra for kropp og sinn. Finnes masse nettsider og youtubevideoer der ute . Bare søk på yoga så finner du masse ☺
Jeg tenker å bruke YouTube på tv, og det kan bli spennende siden jeg ikke er særlig myk ^^