Skravletråd Lag Bringebær

Innsatsen til oss som leverte vekt hadde faktisk VUNNET til tross for bonusen til blåbær, hvis vi ikke hadde måttet regne med de som ikke leverte ;)

Min utfordring denne uka blir mensvekt, som pleier å være på + 0.5 -> 1.5 kilo. Kan ikke si at jeg gleder meg.

Varför ikke det ? :(

Fordi du ikke leverte innen fristen. Da får du ikke bli med videre i wildcard.. Da hadde sikkert flere tatt lettere på tidsfristen.

Går man ut pga lav nedgang så blir det noe annet

Nå kommer sikkert jeg med tidenes dummeste spm, men hva er yoga?
Finnes det noen nettsider med yogaøvelser eller lignende?
Har bare hørt om dette, aldri gjort det selv

Nå kommer sikkert jeg med tidenes dummeste spm, men hva er yoga?
Finnes det noen nettsider med yogaøvelser eller lignende?
Har bare hørt om dette, aldri gjort det selv
En rekke øvelser man gjør, skal være bra for kropp og sinn. Finnes masse nettsider og youtubevideoer der ute . Bare søk på yoga så finner du masse ☺
Jeg tenker å bruke YouTube på tv, og det kan bli spennende siden jeg ikke er særlig myk ^^

En rekke øvelser man gjør, skal være bra for kropp og sinn. Finnes masse nettsider og youtubevideoer der ute . Bare søk på yoga så finner du masse ☺
Jeg tenker å bruke YouTube på tv, og det kan bli spennende siden jeg ikke er særlig myk ^^

Jeg er heller ikke særlig myk, så denne utfordringen blir spennende. Men skal nå alltids klare 10 min som en god start. Kanskje jeg liker yoga :)

Back
Topp