Skravletråd kirsebær

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Hemmeligfrøken, 23 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. 3barnsmor90 Flørter med forumet

Går bra! Fornøyd med uken hittil. Gått lange trilleturer hver dag, med noe jogging innimellom, og trent styrke.
    Fått skritt ++ hver dag og holdt meg unna snop (unntatt søndag). Har også fått gjort challengen hver dag. Motiverende med utfordring og samle poeng. Fornøyd med egen innsats, håper bare vekten er enig :)
    Deg da? :)

2. Sanndy Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 ♡Junigull 2016♡ FebbisBebbis2021 ❄️

Ikke vært aktiv her denne uka, har vært travle dager med lange dager på jobb da det er høyt sykefravær og mange sykemeldte, og så har det vært å nye babyen min når jeg har kommet hjem og så en liten luftetur med bikkja og litt avslapping på sofaen forran TVen etter at han har lagt seg og så har jeg også lagt meg :p hehe
    Men har fått litt mosjons-poeng og har vært snopefri og spist masse grønnsaker til hvert eneste måltid, og har allerede gått ned nesten 2 kg så vil jo hjelpe oss litt på vei [emoji106] [emoji6]

• Liker Liker x 2
  3. Anja.s Betatt av forumet

Føler ikkje det går særleg bra. Fått lite tid til alt, og heller ikkje vore flink til å halde meg unna snop..

4. Junimor Elsker forumet ♡Junigull 2016♡ Snøfnuggene 2018

Føler jeg har vært flink, men vet ikke om d har gått nedover enda da [emoji85] hadd bursdag på tirsdag så ble litt kake da[emoji512]

5. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Tar en superlett middag i dag, tenker det gir et siste "løft" på vekta i morgen. :) Grønnsaksuppe! :)

• Liker Liker x 2
  6. 3barnsmor90 Flørter med forumet

Fornøyd med 1390 poeng på utfordringen :D
    Veldig motiverende, håper dere andre også er motivert :)

• Liker Liker x 1
  7. Sanndy Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 ♡Junigull 2016♡ FebbisBebbis2021 ❄️

Oi beklager glemte å registrere idag og å skrive ferdig

8. Sanndy Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 ♡Junigull 2016♡ FebbisBebbis2021 ❄️

Men ble jo en del uansett :)

9. 3barnsmor90 Flørter med forumet

Fristen er imorgen tror jeg :)

10. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Hugs å registrere vekt og utfordring i dag [emoji1317][emoji1303]

• Liker Liker x 1
  11. Anja.s Betatt av forumet

Ned 300g denne veka. Var iallefall bedre enn forrige veke![emoji4]

• Liker Liker x 2
  12. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Ned 0,8 :) godt fornøyd! [emoji1360][emoji4]

• Liker Liker x 2
  13. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Alle har levert og vi har til saman gått ned 4,3 kg [emoji1319]

• Liker Liker x 3
  14. Junimor Elsker forumet ♡Junigull 2016♡ Snøfnuggene 2018

Bra jobba alle sammen :) og gratulerer sanndy :)

15. Sanndy Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 ♡Junigull 2016♡ FebbisBebbis2021 ❄️

Takk for det [emoji4]
    Vi har vært gode denne uka [emoji106] [emoji123] [emoji6]

16. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Bra uke, jenter! :)

• Liker Liker x 1
  17. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Bra jobba jenter [emoji1319] Håpar eg kan bidra meir på vekt delen framover [emoji4]

• Liker Liker x 1
  18. Sanndy Forumet er livet Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 ♡Junigull 2016♡ FebbisBebbis2021 ❄️

Hva slags trening / aktivitet liker dere best?
    Jeg elsker å svømme og tenker å få begynt med det to ganger i uka igjen, var tre ganger i uka før jeg fikk barn.
    Ellers så går jeg mye turer, føler ikke treningssenter er tingen for meg

19. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Liker godt felles timer med kombinert styrke og aerobic, til god musikk. Av og til blir det step. Sosialt, og da får man jo den "forpliktelsen" med et tidspunkt og sånt. Føler det er ekstra godt utnyttet tid. Men nå som jeg er litt bundet til hjemmet med baby, går det selvsagt mye i vognturer, og av og til kjører jeg på med noen av rutinene fra trimmen, og ellers styrkeøvelser og sånt. Tenkte jeg skulle ta en omgang i morgen, om det passer seg sånn. :)

20. Junimor Elsker forumet ♡Junigull 2016♡ Snøfnuggene 2018

Liker turer men også gla i gruppetimer på senter, da pushe æ mæ litt ekstra :) men nå har jeg selvfølgelig blitt syk, så håper d gir seg snart [emoji15] hvordan går det med dere ?

Del denne siden