Skravletråd kirsebær

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Hemmeligfrøken, 23 Mar 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Junimor Elsker forumet ♡Junigull 2016♡ Snøfnuggene 2018

Har koset meg ALT for mye i påska så nå må jeg ha en knall hard uke om jeg skal få bli med videre [emoji85] hva med dere? Hvordan har d gått i påska ?

• Liker Liker x 1
  2. Sanndy Forumet er livet Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 ♡Junigull 2016♡ FebbisBebbis2021 ❄️

Her har det gått kjempefint egentlig, gått ned 2 kg :) så unnet meg å skeie ut idag, men bare idag, og så blir det streng diett igjen fra i morgen og frem til 6.mai for da skal jeg i bursdag [emoji6] [emoji106]

• Liker Liker x 1
  3. 3barnsmor90 Flørter med forumet

Har kost meg litt for mye jeg også, men har fått gått litt tur hver dag. Redd kiloene jeg har fått av er kommet tilbake :/
    Var flink før påske med kosthold og trening, føler påsken har ødelagt litt, og det blir vanskelig å komme tilbake i samme spor med kostholdet, men jeg skal virkelig prøve å få det til! Bare min egen feil, men blir en hard uke nå :/

4. Anja.s Betatt av forumet

Har kost meg for mykje i påsken eg og, berre håpe me kan komme inn igjen i ein god rutine no når kvardagen er tilbake [emoji5]

5. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Eg ryker nok på fredag [emoji85] Så vêr forberedt på å skaffe ny lagleder etter det [emoji23]

6. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Jeg fikk i meg noe snop hver dag fra onsdag til i går, men er faktisk under vekta fra forrige veiedag likevel. Holder på å komme meg etter en runde influensa, har enda mye verk i kroppen og kraftig hodepine og smerter i bihulene, samt hoste og snørr, men trooor feberen er vekke i alle fall. Så de siste fire dagene har jeg jo såvidt rørt meg i tillegg...

• Liker Liker x 1
  7. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Ned 1kg akkurat. :) og så dro jeg frem målebandet da.., siste mnd har jeg gått ned bare 3 kg, men jeg har gått inn 7 cm rundt midjen!

• Liker Liker x 2
  8. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Kan nokon ta innleveringen i dag? Har ikkje mulighet pga besøk og bursdagsfeiring...

9. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Kan sikkert gjøre det mens jeg ammer lillebror i søvn :p hva er det igjen, gruppas samlede før og etter-vekt, nedgang i vekt og prosent, og hvem som har gått ned mest og minst på gruppa?

• Liker Liker x 1
  10. Junimor Elsker forumet ♡Junigull 2016♡ Snøfnuggene 2018

Kan nokk rykke i dag jeg :/

11. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Sorry! Rakk ikkje å gjera ferdig utfordringen mellom slaga her :/

12. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Neida, om vi taper denne uka er det ikke du som ryker, for to andre var så uheldige å gå opp i vekt.

13. Oh Dear Forumet er livet VIP Januar 2017

Ah, kjedelig. Stod det om mye?

14. Junimor Elsker forumet ♡Junigull 2016♡ Snøfnuggene 2018

Lykke til denne uken folkens :)

• Liker Liker x 1
  15. Junimor Elsker forumet ♡Junigull 2016♡ Snøfnuggene 2018

Prøvde meg på en fitness blender å d va veldig greit, 40 min effektiv trening i din egen stue :)

• Liker Liker x 2
  16. Junimor Elsker forumet ♡Junigull 2016♡ Snøfnuggene 2018

God kveld :) jeg må desverre trekke meg fra konkurransen da en test viste 2 streker i dag. Ønsker dere masse lykke til og jeg heier på dere kirsebær [emoji122][emoji122][emoji122]

• Liker Liker x 3
  17. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Wuhuu [emoji1319][emoji7] Gratulera så mykje [emoji173]️

• Liker Liker x 1
  18. EJ ❤️ Februar 14's Miss Gravid ❤️ Februar 2014 - Skjult forum VIP ♡ Maibarna ♡

Hugs å legg inn vekt i dag :)

19. Anja.s Betatt av forumet

Gratulerar så mykje![emoji4]

20. Anja.s Betatt av forumet

Vekt lagt inn. Ikkje ned noko, men heller ikkje opp.

Del denne siden