Skravletråd kirsebær

Har koset meg ALT for mye i påska så nå må jeg ha en knall hard uke om jeg skal få bli med videre [emoji85] hva med dere? Hvordan har d gått i påska ?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Her har det gått kjempefint egentlig, gått ned 2 kg :) så unnet meg å skeie ut idag, men bare idag, og så blir det streng diett igjen fra i morgen og frem til 6.mai for da skal jeg i bursdag [emoji6] [emoji106]
 
  • Liker
Reactions: EJ
Har koset meg ALT for mye i påska så nå må jeg ha en knall hard uke om jeg skal få bli med videre [emoji85] hva med dere? Hvordan har d gått i påska ?

Har kost meg litt for mye jeg også, men har fått gått litt tur hver dag. Redd kiloene jeg har fått av er kommet tilbake :/
Var flink før påske med kosthold og trening, føler påsken har ødelagt litt, og det blir vanskelig å komme tilbake i samme spor med kostholdet, men jeg skal virkelig prøve å få det til! Bare min egen feil, men blir en hard uke nå :/
 
Har koset meg ALT for mye i påska så nå må jeg ha en knall hard uke om jeg skal få bli med videre [emoji85] hva med dere? Hvordan har d gått i påska ?
Har kost meg for mykje i påsken eg og, berre håpe me kan komme inn igjen i ein god rutine no når kvardagen er tilbake [emoji5]
 
Eg ryker nok på fredag [emoji85] Så vêr forberedt på å skaffe ny lagleder etter det [emoji23]
 
Jeg fikk i meg noe snop hver dag fra onsdag til i går, men er faktisk under vekta fra forrige veiedag likevel. Holder på å komme meg etter en runde influensa, har enda mye verk i kroppen og kraftig hodepine og smerter i bihulene, samt hoste og snørr, men trooor feberen er vekke i alle fall. Så de siste fire dagene har jeg jo såvidt rørt meg i tillegg...
 
  • Liker
Reactions: EJ
Ned 1kg akkurat. :) og så dro jeg frem målebandet da.., siste mnd har jeg gått ned bare 3 kg, men jeg har gått inn 7 cm rundt midjen!
 
Kan nokon ta innleveringen i dag? Har ikkje mulighet pga besøk og bursdagsfeiring...
 
Kan sikkert gjøre det mens jeg ammer lillebror i søvn :p hva er det igjen, gruppas samlede før og etter-vekt, nedgang i vekt og prosent, og hvem som har gått ned mest og minst på gruppa?
 
  • Liker
Reactions: EJ
Sorry! Rakk ikkje å gjera ferdig utfordringen mellom slaga her :/
 
God kveld :) jeg må desverre trekke meg fra konkurransen da en test viste 2 streker i dag. Ønsker dere masse lykke til og jeg heier på dere kirsebær [emoji122][emoji122][emoji122]
 
God kveld :) jeg må desverre trekke meg fra konkurransen da en test viste 2 streker i dag. Ønsker dere masse lykke til og jeg heier på dere kirsebær [emoji122][emoji122][emoji122]

Wuhuu [emoji1319][emoji7] Gratulera så mykje [emoji173]️
 
Hugs å legg inn vekt i dag :)
 
Back
Topp