Skravletråd kirsebær

Hvordan går det med dere kirsebær ?

Går bra! Fornøyd med uken hittil. Gått lange trilleturer hver dag, med noe jogging innimellom, og trent styrke.
Fått skritt ++ hver dag og holdt meg unna snop (unntatt søndag). Har også fått gjort challengen hver dag. Motiverende med utfordring og samle poeng. Fornøyd med egen innsats, håper bare vekten er enig :)
Deg da? :)
 
Ikke vært aktiv her denne uka, har vært travle dager med lange dager på jobb da det er høyt sykefravær og mange sykemeldte, og så har det vært å nye babyen min når jeg har kommet hjem og så en liten luftetur med bikkja og litt avslapping på sofaen forran TVen etter at han har lagt seg og så har jeg også lagt meg :p hehe
Men har fått litt mosjons-poeng og har vært snopefri og spist masse grønnsaker til hvert eneste måltid, og har allerede gått ned nesten 2 kg så vil jo hjelpe oss litt på vei [emoji106] [emoji6]
 
Føler jeg har vært flink, men vet ikke om d har gått nedover enda da [emoji85] hadd bursdag på tirsdag så ble litt kake da[emoji512]
 
Tar en superlett middag i dag, tenker det gir et siste "løft" på vekta i morgen. :) Grønnsaksuppe! :)
 
Oi beklager glemte å registrere idag og å skrive ferdig
 
Men ble jo en del uansett :)
 
Hugs å registrere vekt og utfordring i dag [emoji1317][emoji1303]
 
Alle har levert og vi har til saman gått ned 4,3 kg [emoji1319]
 
Bra jobba jenter [emoji1319] Håpar eg kan bidra meir på vekt delen framover [emoji4]
 
Hva slags trening / aktivitet liker dere best?
Jeg elsker å svømme og tenker å få begynt med det to ganger i uka igjen, var tre ganger i uka før jeg fikk barn.
Ellers så går jeg mye turer, føler ikke treningssenter er tingen for meg
 
Hva slags trening / aktivitet liker dere best?
Jeg elsker å svømme og tenker å få begynt med det to ganger i uka igjen, var tre ganger i uka før jeg fikk barn.
Ellers så går jeg mye turer, føler ikke treningssenter er tingen for meg

Liker godt felles timer med kombinert styrke og aerobic, til god musikk. Av og til blir det step. Sosialt, og da får man jo den "forpliktelsen" med et tidspunkt og sånt. Føler det er ekstra godt utnyttet tid. Men nå som jeg er litt bundet til hjemmet med baby, går det selvsagt mye i vognturer, og av og til kjører jeg på med noen av rutinene fra trimmen, og ellers styrkeøvelser og sånt. Tenkte jeg skulle ta en omgang i morgen, om det passer seg sånn. :)
 
Hva slags trening / aktivitet liker dere best?
Jeg elsker å svømme og tenker å få begynt med det to ganger i uka igjen, var tre ganger i uka før jeg fikk barn.
Ellers så går jeg mye turer, føler ikke treningssenter er tingen for meg

Liker turer men også gla i gruppetimer på senter, da pushe æ mæ litt ekstra :) men nå har jeg selvfølgelig blitt syk, så håper d gir seg snart [emoji15] hvordan går det med dere ?
 
Back
Topp