Skravletråd Juli

Hva slags telefon har du?[emoji2]

Mun nye huawei mate 10 pro som oppførte seg finfint på bv fra lørdag kveld til torsdag kveld og deretter.... not.

Ferdig sammensatte pakkereiser er det enkleste ja[emoji4]
Jeg leker allerede med tanken på ny sydentur neste år[emoji28]

Ja, altså, det er ikke helt enkelt dette her. Spørsmålet er vel litt hvor høy standard man "må" ha for å ha det greit. Men så er det også det at en del sånne "andre hotell" som ikke er "konsepthotell for kjeden" ofte er med 2-4 personer. Sånt som passer for min bror med kone og to barn som fornufot stoppet på to barn for de liker å reise.

Men vi har tre og vil helst slippe to rom (da blir det jo fort dyrt også og med mindre de har dør imellom så er det upraktisk) så da begrenser det seg litt. Men innen det helt reet blir aktuelt så skal jeg søke masse. På ving og tiu og nazar som dog noen har negative erfaringer med, og så får vi se. Vi er ikke akkurat kjent for å få til de helt billigste løsningene på ting, men det får så være-

Ferie med 5 er ikke helt billig. Det koster om enn ikke akkurat i kost og losji så på annet vis og kanskje ikke i kroner (annet enn trøste-shopping og sånn) å ha meg på antatt to ukers ferie hos svigers for... hva landet vi på? fjerde år på rad? Det skumleste er ikke det at det blir sånn i år også, men at det etter så mange år blir en frventing. Ikke ungene jeg bekymrer meg for, men svigermor...

Bibliotek og apotek og litt shoppng i morgen. Pakke på fredag. Avreise lørdag. Oppbevaring av post bestilt fom mandag 9 tom fredag 20. Mandag 23 skal jeg på jobb igjen så da er vi hjemme. "noe sprell" i løpet av de to ukene er ikke endelig avgjort. Trolig hunderfossen. Om jeg er heldig overnatting og lilleputthammer, men da må jeg vel snart få bestilt det, ikke for at det blir opptatt men vel så mye at det å få gjort NOE SOM HELST når vi er kommet dit er tusen ganger tyngre dra igang....man sitter heller i hver sin sofa og går på veggene.

Nevnte jeg at bv på mobilen ikke egentlig virker????

God natt gitt. Valp er som babytid igjen jo [emoji23][emoji23] Dette er tidlig i seng til å være meg [emoji39]

God natt gitt. Valp er som babytid igjen jo [emoji23][emoji23] Dette er tidlig i seng til å være meg [emoji39]

valp er babytid ja. Opp og ut om natta, eller?

valp er babytid ja. Opp og ut om natta, eller?
Var oppe en gang i natt. Rundt kvart på 2. Da måtte hu tisse og bæsje. Og da ville hu leke gitt. Men 45 min etter ga hu seg og sovna igjen og sov til 0730. Så ikke så fryktelig ille. Unga sto opp 1010 da [emoji23][emoji23] Så følte oss litt ensomme i morges da og utålmodige [emoji23][emoji23]

Var oppe en gang i natt. Rundt kvart på 2. Da måtte hu tisse og bæsje. Og da ville hu leke gitt. Men 45 min etter ga hu seg og sovna igjen og sov til 0730. Så ikke så fryktelig ille. Unga sto opp 1010 da [emoji23][emoji23] Så følte oss litt ensomme i morges da og utålmodige [emoji23][emoji23]

Lære seg at man ikke leker om natta må til etterhvert.

Men, natta for meg også nå straks. Jeg har ikke valp, og intet ønske om det, men ungene våkner før hunden din sånn normalt sett..

Bekymret og prøver å skjule det for kengubarnet
Han trenger ikke å se tårene mine...

Bekymret for ?

Bekymret for ?

For de som har problemer med Babyverden på telefonen; prøv å slette informasjonskapsler. Eller hvis du vanligvis bruker Chrome, test ut Firefox. Har måtte prøve noen kronglete omveier selv siste måneden.

Hvordan sletter man informasjonskapsler?
Jeg måtte bytte fra Firefox til Chrome, da Firefox plutselig begynte å dra veldige mengder mobildata :(

Hmmmm. Tenke tenke tenke. Ser på seng, eller ramme da. Vi har madrasser. Men hvor skal man kjøpe? Hvor får man best kvalitet uten å blakke seg helt? Jeg vil ha en seng med skuffer under, som er store nok for sengklær. Og skuffene må sitte fast, jeg liker ikke løse kasser under. Jeg har sett på Ikea, men den sengen jeg fant der var forholdsvis lav. Og så fant jeg en på Jyst, men det virket som at det ikke var så veldig mye skuffplass der. Hmmm.....

Her skal det ruges og knipe igjen til den 21 juli. Etter det kan det bli fødsel.

Men vil gjerne komme meg på mamma Mia premieren jeg har skaffa billetter til.

Back
Topp