Ferie og sørlandstur
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
BV er virkelig ikke med deg om dagenFirefox nettleser på mobilen. Slet med å få logge inn. Tregt som Chrome
Pc. Logget ut av bv? Og får ikke logge inn!!!
BV er virkelig ikke med deg om dagen![]()
Har du prøvd Taptalk?Fikk i det minste logge inn på pc etter restart. Men ja, bv er ikke helt god.
Har du prøvd Taptalk?
Hun var helt fin i dag, så ble tur i den lokale dyrehagen![]()
Bruker ikke den så nei
Ny natt med dårlig søvn og smerter..
God morgen![]()
Dette kan bli en bv pause fra meg, høyst ufrivillig
Om ikke forumet begynner å fungere bedre på mobilen. Det begynte i går ettermiddag, omtrent da jeg innså at bv app til Android ikke finnes
Jeg rakk å logge på pc på den tiden det tok meg å åpne denne tråden på mobil... Varsel kan jeg glemme... Å åpne det tar tid og tråden henger så jeg må refreshe og da går den ikke til rett innlegg uansett
Blæ
Ferie
Jeg trenger bv til å ventilere....
Blæ![emoji13] håper det snart funker bedre!
Mystisk. Jeg sliter altså veldig med nettleser på mobil
Og den nye telefonen min HAR IKKE anen nettleser enn crome som jeg vel har installert selv (? Den var bland de jeg hadde på den forrige og al ble importert) så jeg må søke opp en annen og prøve og se om det fungerer bedre, for den appen finnes jo ikke...
Skal sjekke rundt både her og der før jeg lander på noe. Vi er jo fem ja. Og ikke helt trygg på å kjøpe flybilletter og finne en eller annen leilighet på nett et sted...
Takk [emoji8] Unga var med å valgte også [emoji1] Sånn rent hypotetisk før vi fikk valpen [emoji39]