Skravletråd Juli

Skal prøve en annen nettleser ja. Sletting gjorde ikke nytten

Skal prøve en annen nettleser ja. Sletting gjorde ikke nytten

Sitter og lurer på om vi skal finne på noe i morgen også, eller bare være hjemme og slappe av :rolleyes:

Firefox nettleser på mobilen. Slet med å få logge inn. Tregt som Chrome

Pc. Logget ut av bv? Og får ikke logge inn!!!

Har du prøvd Taptalk?

Nei, det blir muligens det neste, jeg har jo egentlig prinsipielle motforestillinger mot det, ettersom det er de som er skyld i at bv appen ikke fungerer og ikke gidder ¨fikse den enda de altså har solgt en kundetilpasset utgave, men oppdaterte sin egen og ikke de solgte...

Men, vi får se.

Dette kan bli en bv pause fra meg, høyst ufrivillig

Om ikke forumet begynner å fungere bedre på mobilen. Det begynte i går ettermiddag, omtrent da jeg innså at bv app til Android ikke finnes

Jeg rakk å logge på pc på den tiden det tok meg å åpne denne tråden på mobil... Varsel kan jeg glemme... Å åpne det tar tid og tråden henger så jeg må refreshe og da går den ikke til rett innlegg uansett

Blæ

Ferie

Jeg trenger bv til å ventilere....

Blæ![emoji13] håper det snart funker bedre!

Blæ![emoji13] håper det snart funker bedre!

etter trøbbel på pc også en stund her så ble i alle fall det bedre, men hverken chrome eller firefox funker spesielt bra på mobilen. Eller, jo altså jeg bruker chrome til alt, jeg er helt google-avhengig med gmail og g disk og crome og android som jeg jo er. Og det bruker til at annet enn bv på mobilen.

Mystisk. Jeg sliter altså veldig med nettleser på mobil
Og den nye telefonen min HAR IKKE anen nettleser enn crome som jeg vel har installert selv (? Den var bland de jeg hadde på den forrige og al ble importert) så jeg må søke opp en annen og prøve og se om det fungerer bedre, for den appen finnes jo ikke...

Hva slags telefon har du?[emoji2]

Skal sjekke rundt både her og der før jeg lander på noe. Vi er jo fem ja. Og ikke helt trygg på å kjøpe flybilletter og finne en eller annen leilighet på nett et sted...

Ferdig sammensatte pakkereiser er det enkleste ja[emoji4]
Jeg leker allerede med tanken på ny sydentur neste år[emoji28]

Back
Topp