Ser ut som om det blir en tur på norsk folkemuseum og vikingeskiphuset i dag![]()
Så moro da![emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ut som om det blir en tur på norsk folkemuseum og vikingeskiphuset i dag![]()
Savner vaskehjelpen![]()
Ja ferie HeheHar hun forlatt dere??[emoji23]
Hva slags telefon har du?[emoji2]
Ferdig sammensatte pakkereiser er det enkleste ja[emoji4]
Jeg leker allerede med tanken på ny sydentur neste år[emoji28]
God natt gitt. Valp er som babytid igjen jo [emoji23][emoji23] Dette er tidlig i seng til å være meg [emoji39]
Var oppe en gang i natt. Rundt kvart på 2. Da måtte hu tisse og bæsje. Og da ville hu leke gitt. Men 45 min etter ga hu seg og sovna igjen og sov til 0730. Så ikke så fryktelig ille. Unga sto opp 1010 da [emoji23][emoji23] Så følte oss litt ensomme i morges da og utålmodige [emoji23][emoji23]valp er babytid ja. Opp og ut om natta, eller?
Var oppe en gang i natt. Rundt kvart på 2. Da måtte hu tisse og bæsje. Og da ville hu leke gitt. Men 45 min etter ga hu seg og sovna igjen og sov til 0730. Så ikke så fryktelig ille. Unga sto opp 1010 da [emoji23][emoji23] Så følte oss litt ensomme i morges da og utålmodige [emoji23][emoji23]
Så deiligNyter strandlivet
Jupp er detFlaks for deg da[emoji23]
Ja sykes detÆsj så kjipt![emoji20]
Det var detSå deilig
For de som har problemer med Babyverden på telefonen; prøv å slette informasjonskapsler. Eller hvis du vanligvis bruker Chrome, test ut Firefox. Har måtte prøve noen kronglete omveier selv siste måneden.
Bekymret og prøver å skjule det for kengubarnet
Han trenger ikke å se tårene mine...