Skravletråd Juli

Lære seg at man ikke leker om natta må til etterhvert.

Men, natta for meg også nå straks. Jeg har ikke valp, og intet ønske om det, men ungene våkner før hunden din sånn normalt sett..

Ja. Men tenker at første natta uten alle andre søskna sine var gjerne litt uvant også. [emoji4]

I natt sov hu fra 2230 ca til 0530. Også tissa hu og sov videre til 0730. [emoji4] Fornøyd med det jeg [emoji1]

Hmmmm. Tenke tenke tenke. Ser på seng, eller ramme da. Vi har madrasser. Men hvor skal man kjøpe? Hvor får man best kvalitet uten å blakke seg helt? Jeg vil ha en seng med skuffer under, som er store nok for sengklær. Og skuffene må sitte fast, jeg liker ikke løse kasser under. Jeg har sett på Ikea, men den sengen jeg fant der var forholdsvis lav. Og så fant jeg en på Jyst, men det virket som at det ikke var så veldig mye skuffplass der. Hmmm.....
Var det da. Mye å velge liksom. Ta en prøverunde gjerne? Greit å kjenne etter. Vil også ha med skuffer under til p ha sengetøy i. Kjøpt dagseng til eldste og har ekstra dyne/pute i ene skuffa og sengtøy i andre skuffa. Den kan også bli dobbelseng da. Det var fantastisk deilig må jeg innrømme. Plassbesparende. Må nok ha en slik seng til minste når hu blir lei voksesenga si en gang. [emoji1]

Ja. Men tenker at første natta uten alle andre søskna sine var gjerne litt uvant også. [emoji4]

I natt sov hu fra 2230 ca til 0530. Også tissa hu og sov videre til 0730. [emoji4] Fornøyd med det jeg [emoji1]
Ikke ille det

Føles ut som om klokka er 2. Zzz

Var det da. Mye å velge liksom. Ta en prøverunde gjerne? Greit å kjenne etter. Vil også ha med skuffer under til p ha sengetøy i. Kjøpt dagseng til eldste og har ekstra dyne/pute i ene skuffa og sengtøy i andre skuffa. Den kan også bli dobbelseng da. Det var fantastisk deilig må jeg innrømme. Plassbesparende. Må nok ha en slik seng til minste når hu blir lei voksesenga si en gang. [emoji1]
Ja vi må ta en titt til, men å prøve har vel ikke så mye for seg siden vi ikke skal ha nye madrasser tenker jeg. Men hva er egentlig en dagseng? Hva er liksom forskjellen på en dagseng og en sovesofa?

Dagen er liksom så lang når man tenker på godis hele tiden ><

Back
Topp