Proteiner med litt salt hjelper meg veldig mot søtsuget.
Kokt egg med litt salt på, spekemat?
Jeg er matlei I tillegg, så jeg har liksom ikke lyst på mat. Bleh.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Proteiner med litt salt hjelper meg veldig mot søtsuget.
Kokt egg med litt salt på, spekemat?
Men bare godteriJeg er matlei I tillegg, så jeg har liksom ikke lyst på mat. Bleh.
Men bare godteri
Kaffe med sjokomelk/oboy, kaffe mokka, kan det hjelpe?
Nå høres du ut som meg når jeg egentlig har lyst på potetgullJeg har egentlig ikke lyst på godteri heller, så det søtsuget er temmelig idiotisk. Vil ha! Men hva vil jeg ha? Ingenting spesielt. Blir jeg fornøyd om jeg får noe? Nope ><
O'boy er snacks
Det blir ikke bare et glass![]()
Nå høres du ut som meg når jeg egentlig har lyst på potetgull![]()
Jeg har det ikke så ille i dag, men enkelte tider av måneden er det helt forferdelig, og jeg MÅ holde meg unna, har liksom ikke så mye valg...Kjekt å ikke være ensom i båten da ^^

Jeg har det ikke så ille i dag, men enkelte tider av måneden er det helt forferdelig, og jeg MÅ holde meg unna, har liksom ikke så mye valg...
Men det betyr liksom ikke at søtsuget ikke kommer![]()
Vet faktisk ikke.Hvor lenge står sodd seg i kjøleskapet?
Sambo tok opp og lot det tine, men har ikke varmet det.
Det er tre dager siden...
Er det ikke typisk
Frøkna sitter oppe og tegner, Lille U leker på rommet til eldsten med eldsten.
Jeg sitter på kjøkkenet
Det er stille og rolig, 5 minutter, 10 minutter, 15 minutter går, fremdeles lykkelige barn oppe.
Kanskje jeg skal slå på NetFlix, den serien med aldersgrense 18+ som jeg ikke har på mens de kan finne på å høre lyden, ja jeg tror det..
1 minutt, 2.... Tripp, tripp i trappen.... "hei, mamma"

Hvor lenge står sodd seg i kjøleskapet?
Sambo tok opp og lot det tine, men har ikke varmet det.
Det er tre dager siden...
Jeg begynte på lavkarbo for en stund siden siden jeg trengte å gå ned i vekt.Klarer du å holde deg unna altså? Sterkt!
Og det var ikke bare "hei, mamma", det var "hei, mamma" og så setter hun seg med med nettbrettet sitt rett ovenfor megStandard det ja![]()
To dager i kjøleskap. Glad jeg er gravid, da unngår jeg diskusjoner med mannen om mat som har blitt sur, men som han mener er Ok.Hva står det på bøtta da?

Vi har 4 uker fra 16 juli8 timer, lang vakt det.
Kos deg masse.
Lenge til ferie?
Så deilig, reiser dere noen steder?Vi har 4 uker fra 16 juli
Vi reiser østover og hjem til min familie i 3 ukerSå deilig, reiser dere noen steder?
Høres fryktelig deilig ut.Vi reiser østover og hjem til min familie i 3 uker