Skravletråd Juli

Men bare godteri :p
Kaffe med sjokomelk/oboy, kaffe mokka, kan det hjelpe?

Jeg har egentlig ikke lyst på godteri heller, så det søtsuget er temmelig idiotisk. Vil ha! Men hva vil jeg ha? Ingenting spesielt. Blir jeg fornøyd om jeg får noe? Nope ><
O'boy er snacks :D
Det blir ikke bare et glass :P

Jeg har egentlig ikke lyst på godteri heller, så det søtsuget er temmelig idiotisk. Vil ha! Men hva vil jeg ha? Ingenting spesielt. Blir jeg fornøyd om jeg får noe? Nope ><
O'boy er snacks :D
Det blir ikke bare et glass :p
Nå høres du ut som meg når jeg egentlig har lyst på potetgull :P

Er det ikke typisk :P

Frøkna sitter oppe og tegner, Lille U leker på rommet til eldsten med eldsten.
Jeg sitter på kjøkkenet
Det er stille og rolig, 5 minutter, 10 minutter, 15 minutter går, fremdeles lykkelige barn oppe.

Kanskje jeg skal slå på NetFlix, den serien med aldersgrense 18+ som jeg ikke har på mens de kan finne på å høre lyden, ja jeg tror det..
1 minutt, 2.... Tripp, tripp i trappen.... "hei, mamma"

Hvor lenge står sodd seg i kjøleskapet?
Sambo tok opp og lot det tine, men har ikke varmet det.
Det er tre dager siden...

Er det ikke typisk :p

Frøkna sitter oppe og tegner, Lille U leker på rommet til eldsten med eldsten.
Jeg sitter på kjøkkenet
Det er stille og rolig, 5 minutter, 10 minutter, 15 minutter går, fremdeles lykkelige barn oppe.

Kanskje jeg skal slå på NetFlix, den serien med aldersgrense 18+ som jeg ikke har på mens de kan finne på å høre lyden, ja jeg tror det..
1 minutt, 2.... Tripp, tripp i trappen.... "hei, mamma"

Standard det ja :hilarious:

Klarer du å holde deg unna altså? Sterkt!
Jeg begynte på lavkarbo for en stund siden siden jeg trengte å gå ned i vekt.
Vips så gikk jeg fra 3-7 dager med migrene i uken til en 0-4 i måneden.
Valget er enkelt, migrene eller karbohydrater.
Er ikke bestandig jeg klarer å holde meg unna når jeg har mensen, men må også betale for det da etterpå.
Spiser litt mer karbo i helgene i form av bakevarer og rotgrønnsaker (og en liten håndfull M&M's), det går siden jeg da også kan få mer søvn som veier litt opp for det så lenge det ikke blir for mye

Standard det ja :hilarious:
Og det var ikke bare "hei, mamma", det var "hei, mamma" og så setter hun seg med med nettbrettet sitt rett ovenfor meg :P
Ok, jeg kan sikkert flytte meg over i stuen.
Så hører jeg på toppen av trappen "mammaaa, kan du hjelpe meg?", da er det Lille U som vil ned å leke i stuen..

Vel, vel, får vel se ferdig en annen dag

Hva står det på bøtta da?
To dager i kjøleskap. Glad jeg er gravid, da unngår jeg diskusjoner med mannen om mat som har blitt sur, men som han mener er Ok.
Tømmer ut bøtta før han kommer hjem, jeg :D
Og sier at den stinka. Har ikke lukta på den en gang, men vil ikke spise det da!:hilarious:

Back
Topp