Frøkna er definitivt frisk igjen![]()
Hurra for det[emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Frøkna er definitivt frisk igjen![]()
Dersom det er slik at jo mer skitten barna jo mer koser de seg?
Isåfall kose Lille U seg virkelig [emoji14]
![]()
God ettermiddag. Vell fremme i lalandia. Sitter med lillemor i armene. Hun måtte ha en hvil i badelandet[emoji295]️
Jeg fikk lyst til Legoland nå. Men jentene har ikke pass og mannen har bestemt at vi drar ikke utenlands uten så da så. Neste år kanskje, eldstemann har nok veldig lyst!
Bah, jeg som satt og søkte på ving i går for neste sommer. Som er skit-dyrt forresten når man ikke har peiling og titter på det som høres safe ut, sunwing... Sikker på at man finner en god og fin ferie på andre typer hotell også...
Var tilfeldigvis på akkurat når du spurte![]()
Jeg skulle legge meg, og gikk innom lillemor på veien. Dyna hennes var på vei ut av senga, så jeg la den oppi igjen. Da ba hun meg om å legge den over henne, og så sa hun at hun ikke ville stå opp enda. Jeg sa til henne at det ikke var morgen enda, kysset henne og sa at jeg elsket henne. Hun mumlet i søvne at hun elsket meg og.
Jeg blir aldri lei av å høre henne si det <3
Jeg fikk lyst til Legoland nå. Men jentene har ikke pass og mannen har bestemt at vi drar ikke utenlands uten så da så. Neste år kanskje, eldstemann har nok veldig lyst!
Bah, jeg som satt og søkte på ving i går for neste sommer. Som er skit-dyrt forresten når man ikke har peiling og titter på det som høres safe ut, sunwing... Sikker på at man finner en god og fin ferie på andre typer hotell også...
Harryshopping, solog bad. Fin fin dag
Lillejenta mi <3
Hun sov på puppen, men så slapp hun den for å gni seg godt over nesen. Da hun ble ferdig med det begynte hun å søke etter puppen igjen, men alt hun fant var en tommel. Hun prøvde å suge på den, men den ga tydeligvis ikke den samme effekten så den ble spyttet ut igjen. Heldigvis fant hun atter en gang puppen, og roen ble gjenopprettet![]()
Valpen er ankommet. Egentlig vært her siden 12 da [emoji7] Andre har babyer over skuldra. Jeg tar Luna over skuldra [emoji7] Jeg er så forelska ! [emoji169][emoji169]![]()
Har ikke appen. Finnes ikke til Android for tiden
Men forumet på nettleser er tregt
Så rart. For det er jo faktisk bare sant så lenge det ikke innføres utvidet passkontroll og dessuten er det da ikke lenge siden jeg leste at man måtte ha det på danskebåten ?Når jeg var på politistasjonen så sto det en svær lapp. En trenger ikke pass for å dra til danmark og Sverige. Så det er helt trygt[emoji4]
Ble kastet ut fra en spesifikk side i skravletråden hver gang![emoji849]
Skal sjekke rundt både her og der før jeg lander på noe. Vi er jo fem ja. Og ikke helt trygg på å kjøpe flybilletter og finne en eller annen leilighet på nett et sted...Syden på sommeren er grisedyrt[emoji13] ihvertfall når dere er 5..
Lønner seg å sjekke ut de andre operatørene også[emoji2] vi endte opp med TUI i år[emoji2]
Var grusomt hekta på hayday for noen år siden. Timet avlingene og alt perfekt gitt [emoji14] Nå har unga hayday da, men jeg var glad til når jeg avinnstallerte det må jeg innrømme [emoji23] Våger jammen ikke få det tilbake nå da, er redd for å bli bitt igjen på samme måte gitt
Så fantastisk [emoji169]Jeg skulle legge meg, og gikk innom lillemor på veien. Dyna hennes var på vei ut av senga, så jeg la den oppi igjen. Da ba hun meg om å legge den over henne, og så sa hun at hun ikke ville stå opp enda. Jeg sa til henne at det ikke var morgen enda, kysset henne og sa at jeg elsket henne. Hun mumlet i søvne at hun elsket meg og.
Jeg blir aldri lei av å høre henne si det <3
[emoji169]Ny natt med dårlig søvn og smerter..
Takk [emoji8] Unga var med å valgte også [emoji1] Sånn rent hypotetisk før vi fikk valpen [emoji39]Så nusselig![emoji7] og fint navn!