Skravletråd Juli

Der er jeg slett ikke... jeg timer og tilrettelegger ingen ting, jeg bare spiller.... lærer.... prøver.... og på nivå 10 ser jeg at det er myyyye jeg ikke får være med på enda.
Hehe ja. Må opp i nivå og bygge ut etterhvert gitt [emoji39]

Regner med det, men det tar jo bittelitt tid, jeg begynte i går kveld liksom :)
Det gjør det ja. Havna inn i ei gruppe med noen kjente venner. Da kunne jeg spørre de om materialer de ikke trengte og de til meg. Veldig greit. Husker ikke om det var slikt en viss nivå da eller om en måtte være tilkobla facebook gjerne. [emoji4] Det hjalp liksom kjappere [emoji14]

Ser ut som om det blir en tur på norsk folkemuseum og vikingeskiphuset i dag :)

Det gjør det ja. Havna inn i ei gruppe med noen kjente venner. Da kunne jeg spørre de om materialer de ikke trengte og de til meg. Veldig greit. Husker ikke om det var slikt en viss nivå da eller om en måtte være tilkobla facebook gjerne. [emoji4] Det hjalp liksom kjappere [emoji14]

Det er noe sånt som kommer etterhvert når jeg kommer litt lenger opp i nivå tror jeg.

Men, vi får se om jeg blir å fortsette, kanskje. Jeg liker å ha noe å flikke med på mobilen, og når bv bare funker på pc...

Jeg kjeder meg. Skal ut å gå tur senere, men må time det med når mannen slutter på jobb. Det er en stund til jeg kan gå.

Jeg kjeder meg. Skal ut å gå tur senere, men må time det med når mannen slutter på jobb. Det er en stund til jeg kan gå.
Sett på musikk og dans . I do. Motivasjon for å rydde og vaske. Ser helt dust ut her jeg suller rundt .

Sett på musikk og dans . I do. Motivasjon for å rydde og vaske. Ser helt dust ut her jeg suller rundt .

Ikke dumt, Lillejenta elsker å danse til musikk, så da kan jeg få gjort noe i huset og :)

Det er noe sånt som kommer etterhvert når jeg kommer litt lenger opp i nivå tror jeg.

Men, vi får se om jeg blir å fortsette, kanskje. Jeg liker å ha noe å flikke med på mobilen, og når bv bare funker på pc...
Kjedelig når det er slik da ja. Litt greit når man kan bruke mobilen også litt kjapt innimellom

For de som har problemer med Babyverden på telefonen; prøv å slette informasjonskapsler. Eller hvis du vanligvis bruker Chrome, test ut Firefox. Har måtte prøve noen kronglete omveier selv siste måneden.

Puh lang dag med shopping.. kjekt og

Back
Topp