Skravletråd Juli.

Folk sier det er noe i det. Jeg kom natten etter termln. Jeg er alltid presis :p

Jeg kom om morningen på termindato litt over 1 time før mamma skulle settes igang og jeg er omtrent bestandig tidlig ute og nesten aldri for sein. Bare litt krasj med en unge som kronisk har meget god tid og jeg skal love deg at hu stresser ikke for å bli ferdig med noe Haha

Må si jeg føler meg skikkelig fresh her jeg ligger på sofaen med ny barberte legger som er fulle av sår og blåmerker etter div stikk, tryna ned trappa og gud vet hva mer jeg har gjort Haha så er jeg så tørr i huden at jeg er jo helt hvit :P føler ikke at beina mine havner i kategorien solbrune modellbein hvertfall Haha :P
Oi, tryna i trappa :-o
Hvordan gikk det da???

Tja...hvor langt er et tau?:P
Her har det som regel vært over etter 1-2-3 dager:)
Her har vi hatt alt fra to timer (lillesøster kastet opp hvert tiende minutt fra 01 til 03...) til fem dager (lillesøster kastet opp i snitt en gang pr natt. Ei natt uten, men to den neste)

De fleste har vært sånn under et døgn, men altså mye variasjon

Her har jeg gått glipp av mye skravling, ser jeg :) Dagene har gått med til å sove, spise og jobbe. Nå tar jeg meg noen fridager på hytta, uten dekning og strøm.

Jeg kom om morningen på termindato litt over 1 time før mamma skulle settes igang og jeg er omtrent bestandig tidlig ute og nesten aldri for sein. Bare litt krasj med en unge som kronisk har meget god tid og jeg skal love deg at hu stresser ikke for å bli ferdig med noe Haha
Hoho. Da er det kanskje no i det?:p

Back
Topp