Skravletråd Juli.

Ja det er trist:( men de blir nok vant til det..

Fokuser på andre ting? Jeg har aldri kjent på at det var trist at jeg hadde bursdag midt i sommerferien. Og jeg kommer fra en familie hvor det er veldig vanlig med store brusdager altså, i år har jeg bare tenkt å invitere de nærmeste (altså mine foreldre og min bror og farmor, og muligens ei kusine eller så, men før om årene har vi egentlig hatt åpent hus, og da kommer det altså 20-30 gjester i en helt vanlig bursdag. De kommer fortsatt den gjengen til min sønn 16 dager senere, så det holder det. Det var slike store selskaper i min barndom. At "alle andre var på ferie" merket jeg egentlig lite til, de årene jeg hadde lite selskap var fordi VI var på ferie egentlig. men da gjorde vi noe kjekt den dagen

Og som sagt, klasseselskap hadde jeg senere.

Det har det helt sikkert.

Om du kommer stort nærmere i tetthet skal du ikke nødvendigvis vente til ni altså

" For førstegangsfødende er tommelfingerregelen at du skal ha 2-3 rier i løpet av 10 minutter før det er tid for å reise til sykehuset. Men her må en selvsagt ta i betraktning lang reisevei, dårlig vær, trafikk og så videre. De fleste som bor i noenlunde avstand til sykehuset, har god margin når de følger denne regelen. Begynner riene veldig tett, kan det være smart å ringe litt før, for da føder man ofte fort" står det på bv. 2-3 rier på 10 minutter er 3-5 minutter mellom det

Følger med på det ja, så ringer om det blir mer:)
Mem nå har det faktisk roet seg bittelitt her, så da kan jeg prøve å sove litt igjen:D

Selvfølgelig hadde jeg heller fått min lille til termin idag 22.juli enn 18 juni;)
Man ønsker seg ikke et prematurt, livløst barn med hjerneblødning og kramper!
Men min eldste som har bursdag 27.juni synes det er innmari trist at så mange melder avbud pga ferie:) og han vil feire når han fyller...ikke vente to måneder til skolestart:)
Sånn er det bare, noen fødes på sommeren også;)

Min mann har noen dager etter din, og han pleide ha venneselskap FØR skolen sluttet. Vi feirer med familien på dagen, og med venner når det passer.

Men noen kommer på sommeren, og sånn er det bare ja. Dessverre er det mange som ikke ser for seg et livløst barn med hjerneblødning, bare en nusselig, liten baby. en måned før er jo ingenting, liksom, da er den jo ferdig da... "du vet ikek hva du ønsker deg" pleier jeg å svare.

Mem nå har det faktisk roet seg bittelitt her, så da kan jeg prøve å sove litt igjen:D

Sov det du klarer. Og ring når/om det kommer tettere.

Eg har ei så e født i veke 27 ;)

Det er ikke noe å trakte etter, selv om det kan gå helt fint. De er jo heldigvis gode på å redde disse små nå, men det er jo ikke noe man trenger ønske seg. Hvilket jeg dessverre har erfart på tidligere terminforum at det er minst en som gjør hver gang. Og noen som er lettere misunnelig når de ser at en på forumet 1-2-3 mnd etter oss har født.... De vet ikke hva det er de sier de ønsker seg.

Sov det du klarer. Og ring når/om det kommer tettere.

Det skal jeg gjøre:)
Dere får kose dere her så lenge da, så håper jeg min mini er ute ved neste oppdatering:D hihi

Sov godt alle sammen:)

Sånt er jo bare tragisk:eek:
Min jordmor har vært veldig på å si hvor mye det kan ha å si bare de kommer i uke 36 istedetfor 37 også.
Syns dette er en helt fin tid å få babyen på jeg. Skal da ikke ha minst mulig baby heller stakkars:(

37 er ikke prematurt. 36 er. Det er absolutt forskjell ja.

Jeg synes å få en baby til termin må være det beste jeg.

Men de kommer når de kommer

Ja da kan det være greit å prøve å sove litt :) så venter vi spent på oppdateringer på når lille baby er ute :D

Det er ikke noe å trakte etter, selv om det kan gå helt fint. De er jo heldigvis gode på å redde disse små nå, men det er jo ikke noe man trenger ønske seg. Hvilket jeg dessverre har erfart på tidligere terminforum at det er minst en som gjør hver gang. Og noen som er lettere misunnelig når de ser at en på forumet 1-2-3 mnd etter oss har født.... De vet ikke hva det er de sier de ønsker seg.
Da e ganske sjukt.
3 mnd på sjukehus e tøft for oss foreldre, men ka e da ikkje for den bitte vetle kroppen så kjempe for livet :love7
I vårt tilfelle gjekk da veldig bra. Einaste me merke i dag e konsentrasjonsproblemer, og håpe virkelig på at da ikkje dukke opp andre seinskader :)

Fatter ikke hvordan det er mulig jeg. Jeg mener... ok, selv om man ikke dyrer så mye som en plastplante fra ikea hjemme, så må man da klare å FORTELLE ungen hvordan verden henger sammen?
Man kan ha gjort det også, ikke derved sagt at barn husker....

Back
Topp