God kveldGod kveld ! Nå har jeg pakket omtrent hele husetog er endelig klar for tur i morgen
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God kveldGod kveld ! Nå har jeg pakket omtrent hele husetog er endelig klar for tur i morgen
![]()
God kveld ! Nå har jeg pakket omtrent hele husetog er endelig klar for tur i morgen
![]()
Sant nok.Man kan ha gjort det også, ikke derved sagt at barn husker....
Han fikk en til norrøna shorts og en norrøna t-skjorte. De var så god å ha på.Hva fikk dere shoppet i dag da?
Det håper jeg virkelig ikke for jeg følte meg som en strandet hvalross Haha![]()
Ha ha ja der ser duSant nok.
Det er jo ikke som om mine husker alle detaljer som... Husk å skylle ned når du har vært på do!!!
Kos dere masse på tur!God kveld ! Nå har jeg pakket omtrent hele husetog er endelig klar for tur i morgen
![]()
Døh! Er man gravid så er man gravid!
Dessuten, hvor mange kan si de har sett en gravid viking..?![]()
God turGod kveld ! Nå har jeg pakket omtrent hele husetog er endelig klar for tur i morgen
![]()
God kveld ! Nå har jeg pakket omtrent hele husetog er endelig klar for tur i morgen
![]()
God kveldhåper dere får en flott tur!
Kristiansand i morra til lørdag !Hvor skal dere på tur hen da?
Han fikk en til norrøna shorts og en norrøna t-skjorte. De var så god å ha på.
Vernebriller til meg
Og to campingstoler
Må der også avogtilDet hørtes ut som en fornuftig shoppingrunde i dag![]()
Kristiansand i morra til lørdag !
Sørlandssenteret i morra, dyreparken på fredag ! Også Stavanger ! Og Sandes og hunvåg og Klepp![]()
Takk![]()
Haha nei det er vel ikke så mange som kan skryte på deg det akkurat![]()
Ikke sant!? Så da burde du i grunn ha blitt filma syns jeg. Sånn i rikskringkastingens navn![]()
Haha, ja men han liker å shoppe han ;-)Haha...så mannlig av ham![]()
Haha ja du syntes det, de andre syntes det hadde hvert gøy om det ble en ekte vikingfødsel også, men jeg er veldig glad for at lillebror valgte å bli i magen kjenner jeg![]()