Skravletråd Juli.

Må si jeg føler meg skikkelig fresh her jeg ligger på sofaen med ny barberte legger som er fulle av sår og blåmerker etter div stikk, tryna ned trappa og gud vet hva mer jeg har gjort Haha så er jeg så tørr i huden at jeg er jo helt hvit :P føler ikke at beina mine havner i kategorien solbrune modellbein hvertfall Haha :P
Haha:P tipper du er en hotmama uansett jeg!

Dersom jeg ikke får lystgass ved fødsel, kan jeg like gjerne føde i telt som på sykehuset. Da dør jeg. Så enkelt er d!

Men fordelen med å føde på sykehus fremfor senga mi på viking som er full av sauefeller og skinn er at på sykehuset er det noen som er betalt for å vaske opp griset :P

De foreslo at jeg skulle få en trepinne å bite i når smertene ble kraftige under vikingfødsel :P kanskje det hadde hvert noe å prøve? Selv om jeg er redd jeg hadde brukt den til å slå den som sto nærmest og sa noe dumt når jeg hadde hatt vondt Haha :P

Men fordelen med å føde på sykehus fremfor senga mi på viking som er full av sauefeller og skinn er at på sykehuset er det noen som er betalt for å vaske opp griset :P

De foreslo at jeg skulle få en trepinne å bite i når smertene ble kraftige under vikingfødsel :P kanskje det hadde hvert noe å prøve? Selv om jeg er redd jeg hadde brukt den til å slå den som sto nærmest og sa noe dumt når jeg hadde hatt vondt Haha :P

Aha! Ja, da skjønner jeg! ( for er d noe jeg ikke liker selv så er d vasking og sånn!)

Back
Topp