Hihihi! Da hadde du fått to linseluser![]()
Ja hadde nok det Hehe men kjenner at jeg ikke er like for fødsel i telt akkurat Haha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihihi! Da hadde du fått to linseluser![]()
Må der også avogtil
HahaMå si jeg føler meg skikkelig fresh her jeg ligger på sofaen med ny barberte legger som er fulle av sår og blåmerker etter div stikk, tryna ned trappa og gud vet hva mer jeg har gjort Haha så er jeg så tørr i huden at jeg er jo helt hvitføler ikke at beina mine havner i kategorien solbrune modellbein hvertfall Haha
![]()
Ja hadde nok det Hehe men kjenner at jeg ikke er like for fødsel i telt akkurat Haha![]()
Tja...hvor langt er et tau?Hvor lenge varer egentlig omgangssyke?
Hahatipper du er en hotmama uansett jeg!
Høres ut som en koselig turKristiansand i morra til lørdag !
Sørlandssenteret i morra, dyreparken på fredag ! Også Stavanger ! Og Sandes og hunvåg og Klepp![]()
Takk![]()
Han er alle kvinners drømHaha, ja men han liker å shoppe han ;-)
Aldri vært der før jegIkke gå deg vill på sørlandssenteret da, det er jo gedigent :O kos deg masse på tur![]()
Dersom jeg ikke får lystgass ved fødsel, kan jeg like gjerne føde i telt som på sykehuset. Da dør jeg. Så enkelt er d!
Aldri vært der før jeg![]()
Men fordelen med å føde på sykehus fremfor senga mi på viking som er full av sauefeller og skinn er at på sykehuset er det noen som er betalt for å vaske opp griset![]()
De foreslo at jeg skulle få en trepinne å bite i når smertene ble kraftige under vikingfødselkanskje det hadde hvert noe å prøve? Selv om jeg er redd jeg hadde brukt den til å slå den som sto nærmest og sa noe dumt når jeg hadde hatt vondt Haha
![]()
ÅjaDet er kjempe stort, men har og en del butikker jeg ikke er vant til her i porsgrunn så er jo gøy der![]()
Aha! Ja, da skjønner jeg! ( for er d noe jeg ikke liker selv så er d vasking og sånn!)
Sambo er født på overtid. For sein og treig med allt annet i livet ogJa han har det, viktig å ikke stresse vettu haha
Hvorfor kom han ikke?Nope det gjorde han ikke![]()
Sambo er født på overtid. For sein og treig med allt annet i livet og![]()
Ja vasking er kjedelig og ikke det jeg har lyst til å starte på rett etter en fødsel![]()
Folk sier det er noe i det. Jeg kom natten etter termln. Jeg er alltid presisFrøkna kom 13 dager over termin og hun har meget god tidså får vi se om lillebror blir som søstra si da
![]()