Skravletråd Juli.

Hehe nei ikke sant! Vi brukte mandagen til å gå rundt nesten hele parken, og så på dyra +noen attraksjoner (bl.a hakkebakkeskog-toget og sjorøvertokt på skuta) I går tok vi det vi ikke hadde orka å stått i kø på på mandag. Vi har fortsatt ikke fått sett og vært med på alt der inne, men prioriterte badelandet likevel. Hva pleier dere å prioritere når dere er der?
Vi prioriterer som regel dyra, kardemommeby og tømmerrenna:p
Men barna blir jo større, og da endrer interessene seg;)
Var Hakkebakkeskogen artig?

God morgen jenter.

Regnet med å bli vekket kl 4-5 som jeg har den siste tiden, men det skjedde først kl litt over 7 :)
Selv frøken helst_før_6 var stille når U vekket meg.
Mens jeg ammet en veldig glad U kom hun ned.
En veldig trøtt mann begynte å karre seg ut av sengen og ble veldig glad når en veldig våken meg sa han bare kunne sove videre...
God morgen:D
For en herlig start på dagen!

Jeg vet hvorfor jeg er våken.

Jeg har mørkt soverom med lystett rullegardin.
Svigermor har... Svært lite mørkt gjesterom. I tillegg er puta hard, senga trang og knirker dessuten hver gang guttungen i overkøya snur seg.

Jeg vet hvorfor jeg er våken.

Jeg har mørkt soverom med lystett rullegardin.
Svigermor har... Svært lite mørkt gjesterom. I tillegg er puta hard, senga trang og knirker dessuten hver gang guttungen i overkøya snur seg.
Ja da blir det jo ikke samme søvnen som hjemme:)
Heng et teppe i vindu?

Ja da blir det jo ikke samme søvnen som hjemme:)
Heng et teppe i vindu?
Vi får vurdere noe, vi har vel gjort noe sånn før om årene, særlig for å få ungene til å sove.

Det er bare jeg som våknet an det da, mannen sover godt

Vi får vurdere noe, vi har vel gjort noe sånn før om årene, særlig for å få ungene til å sove.

Det er bare jeg som våknet an det da, mannen sover godt
Jeg må alltid henge opp teppe hos svigers:P
Godt de andre sover fint da, men hadde jo vært best om du gjorde det også;)

Back
Topp