Har tidligere brukt voltarol, men det kan ikke tas når man ammerNei, da må du ha noe med nsaids. Hvordan er det med det og amming? Vet det er fy for meg, men jeg har jo lille på innsiden, din er på utsiden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har tidligere brukt voltarol, men det kan ikke tas når man ammerNei, da må du ha noe med nsaids. Hvordan er det med det og amming? Vet det er fy for meg, men jeg har jo lille på innsiden, din er på utsiden.
Ikke det nei.Har tidligere brukt voltarol, men det kan ikke tas når man ammer
Tror ikke det hjelper når det ligger inni skulderen på en måte.Ikke det nei.
Ikke ibux eller voltarol som man smører på huden heller?
Den står i mammas hus å det må tømmes så ja.Så deilig da
Flott å bli kvitt litt!
Aner ikke.Tror ikke det hjelper når det ligger inni skulderen på en måte.
Var hos fysio sist med den og har begynt å gjøre de øvelsene igjen, og være forsiktig med å ha U på den skulderen..
Aner ikke.Hva er planene i dag da dere ?![]()
Aner ikke.
Mamma bruker det på div betennelser, hun er revmatiker da, så betennelse i ledd, og dessuten har hun det i bindevev også, har hun en del av. Men lenge siden hun har ammet noen da (la det så være at ingen tenkte på at hun ikke burde gått på... Var det nobligan eller noe annet sånn sterke greier da hun var gravid med min bror... I ettertid fant hun ut at det var abortfremkallende, det hun gikk på. (at fødselen startet uke 30 var kanskje ikke så rart? Han skulle snart ut av andre årsaker, men det ble litt akutt)
Rydde og vaske første og tredje etasje..Hva er planene i dag da dere ?![]()
Høres kjedlig utAner ikke.
Trodde vi skulle besøke svigerfar, men han er på fjellet (hytte). Kommer trolig hjem i dag, så vi besøker dem trolig i morgen.
Vi skal sikkert litt på butikk, og mye gjøre ikke noe som helst, i litt for kjipt vær til den hengekøya jeg hadde planer om for ferien, så jeg skal sikkert ligge på sofaen og kjede meg
Lurt å snakke med legen først, ja.Sjekket felleskatalogen på gelen og der står følgende "Skal kun brukes under amming etter anbefaling fra helsepersonells, pga. manglende studier på ammende.".
Tror ikke jeg tar sjansen
Hørtes veldig kjedelig ut...Rydde og vaske første og tredje etasje..
Men veldig deilig etterpå daHørtes veldig kjedelig ut...
Litt, men man kan se på det som at jeg skal ligge på sofaen og hvile. Og sikkert da med mobil eller pc.Høres kjedlig ut
Da kan dere ta en tur innom vitensenteret også. Kjempeflott sted :-DLitt, men man kan se på det som at jeg skal ligge på sofaen og hvile. Og sikkert da med mobil eller pc.
Men dagens høydepunkt er trolig dersom vi likevel drar til Gjøvik for å se om vi finner tingeling-blad til min datter.
Det så hun nemlig på en bensinstasjon i gokk, og hun skulle jo få blad når hun fant et hun ville ha, for broren fikk tidligere på dagen, men jeg hadde ikke med meg kort inn (vi var på do veldig mange steder etterhvert) akkurat den gangen så jeg sa vi fikk ta det senere
Kanskje hun eer sulten igjen?Vel det ser ut som vi skal stå opp nå, som er minst en halv time før jeg forventet, fordi min datter er sulten. (fikk og ikke hun mat av svigermor da hun sto opp???)
Du bør vel ikke vaske så myeRydde og vaske første og tredje etasje..
Det går nok bra....Du bør vel ikke vaske så mye