Skravletråd Juli.

Sov lenge i dag, til 0930, og har nå spist frokost og tar meg en kaffe før jeg skal begynne på et eller annet. Tenkte jeg skulle få ryddet så det går an å vaske her. For jeg får ikke malt noe mer uten hjelp...

Sov lenge i dag, til 0930, og har nå spist frokost og tar meg en kaffe før jeg skal begynne på et eller annet. Tenkte jeg skulle få ryddet så det går an å vaske her. For jeg får ikke malt noe mer uten hjelp...
Godt det ikke bare er meg som sover litt frampå når man kan ;)

Godt det ikke bare er meg som sover litt frampå når man kan ;)
Har ikke pleid å klare det før de siste par ukene når jeg har ligget våken et par timer på natta:o hehe
Så deilig når jeg først får det til, og snart har jeg vel ikke muligheten pga en liten baby;)

Har ikke pleid å klare det før de siste par ukene når jeg har ligget våken et par timer på natta:o hehe
Så deilig når jeg først får det til, og snart har jeg vel ikke muligheten pga en liten baby;)
Nei, babyer pleier ikke å ville sove frempå;)

Nei, babyer pleier ikke å ville sove frempå;)

Helt greit det da syns jeg, bare jrg får sove litt innimellom ihvertfall:) hehe

Skjer det noe spennende i dag da?

Helt greit det da syns jeg, bare jrg får sove litt innimellom ihvertfall:) hehe

Skjer det noe spennende i dag da?
Ja, det er viktig.

Ikke noe spennende eller spesielt her. Ligger på sofaen og slapper av og ser på sommerbåten på nrk:)

Ja, det er viktig.

Ikke noe spennende eller spesielt her. Ligger på sofaen og slapper av og ser på sommerbåten på nrk:)

Deilig med sofa da:)
Blir noen pauser der på meg og, men prøver egentlig å rydde hele huset. Kan være greit å være ferdig med det før jeg brått må avgårde for å føde, men jeg har prioritert å male veranda osv den siste uka:)

Har du barn? :)

Deilig med sofa da:)
Blir noen pauser der på meg og, men prøver egentlig å rydde hele huset. Kan være greit å være ferdig med det før jeg brått må avgårde for å føde, men jeg har prioritert å male veranda osv den siste uka:)

Har du barn? :)
Ja,det er sant;)

Hat en datter, men hun er hos din far frem til i morgen tidlig. Da skal hun være hos oss i 1,5 uke. Drar på ferie lørdag:)

Har du barn fra før?

Ja,det er sant;)

Hat en datter, men hun er hos din far frem til i morgen tidlig. Da skal hun være hos oss i 1,5 uke. Drar på ferie lørdag:)

Har du barn fra før?

Så deilig med ferie da:) utenlands eller her i norge?

Ingen barn fra før nei, kun en liten hund;) hehe
Så blir veldig spennende når første baby kommer nå iløpet av et par uker maks:D

Så deilig med ferie da:) utenlands eller her i norge?

Ingen barn fra før nei, kun en liten hund;) hehe
Så blir veldig spennende når første baby kommer nå iløpet av et par uker maks:D
Skal til Sverige nå i første omgang:)

Back
Topp