Godt du har ordenHar nå fått sortert dem i følgende kategorier
1. Generelle oppslagsverk
2. Land
3. Tema
4. Kokker
5. Desserter
6. Resten
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt du har ordenHar nå fått sortert dem i følgende kategorier
2. Land
3. Tema
4. Kokker
5. Desserter
6. Resten
Har nå fått sortert dem i følgende kategorier
2. Land
3. Tema
4. Kokker
5. Desserter
6. Resten
Skal på jobb fra kl 1130 til 2030
Nå har jeg nettopp fått fikset neglene!
Du da?![]()
Så deiligSamler litt, og så er de fine å bruke som oppslagsverk og inspirasjon...
Her en 50-60 stykker tror jeg
Godt det ikke bare er meg som sover litt frampå når man kanSov lenge i dag, til 0930, og har nå spist frokost og tar meg en kaffe før jeg skal begynne på et eller annet. Tenkte jeg skulle få ryddet så det går an å vaske her. For jeg får ikke malt noe mer uten hjelp...
Er jo deilig i Larvik idag?!Typisk når jeg kledde oss for sommervær også ble det kaldt
Å ja, greit å tømme det først daDet skal selges
Veldig kjip vaktKjedelig vakt igjen
Har også lyst til å få tid til å fikse neglene
Har ikke pleid å klare det før de siste par ukene når jeg har ligget våken et par timer på nattaGodt det ikke bare er meg som sover litt frampå når man kan![]()
Nei, babyer pleier ikke å ville sove frempåHar ikke pleid å klare det før de siste par ukene når jeg har ligget våken et par timer på nattahehe
Så deilig når jeg først får det til, og snart har jeg vel ikke muligheten pga en liten baby![]()
Nei, babyer pleier ikke å ville sove frempå![]()
Ja, det er viktig.Helt greit det da syns jeg, bare jrg får sove litt innimellom ihvertfallhehe
Skjer det noe spennende i dag da?
Ja, det er viktig.
Ikke noe spennende eller spesielt her. Ligger på sofaen og slapper av og ser på sommerbåten på nrk![]()
Ja,det er santDeilig med sofa da![]()
Blir noen pauser der på meg og, men prøver egentlig å rydde hele huset. Kan være greit å være ferdig med det før jeg brått må avgårde for å føde, men jeg har prioritert å male veranda osv den siste uka
Har du barn?![]()
Jeg vet, har prøvd å få det gjort i over en måned nå..Veldig kjip vakt
Deilig å ordne negler, det må du få til![]()
Ja,det er sant
Hat en datter, men hun er hos din far frem til i morgen tidlig. Da skal hun være hos oss i 1,5 uke. Drar på ferie lørdag![]()
Har du barn fra før?
Skal til Sverige nå i første omgangSå deilig med ferie dautenlands eller her i norge?
Ingen barn fra før nei, kun en liten hundhehe
Så blir veldig spennende når første baby kommer nå iløpet av et par uker maks![]()
Er det vet du...Så gøy! Der bør d være plenty ideer![]()