Har bursdag i morgen, men har klart å avsløre det..Hurra, så moro
Når skal han få dem?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har bursdag i morgen, men har klart å avsløre det..Hurra, så moro
Når skal han få dem?
Takk for det
Ja da er det nok lurt du roer ned ti hakk!!![]()
Har hatt ungene til fotograf for å supplere bildene på veggen som bursdagsgave til mannen..Hva slags bilder da?![]()
Så hyggelig!Har hatt ungene til fotograf for å supplere bildene på veggen som bursdagsgave til mannen..
Jeg bor i Larvik daDu bor jo her da ? ;P
Så gøy![]()
Så flink du har værtNå har jeg snart nådd målet![]()
Så flink du er, da er resten av det du skravler i dag bare bonusNå har jeg snart nådd målet![]()
Har hatt ungene til fotograf for å supplere bildene på veggen som bursdagsgave til mannen..
Å nei, forsnakket du deg eller?Har bursdag i morgen, men har klart å avsløre det..
Jeg bor i Larvik damen jobber i Sandefjord
![]()
Så flink du har vært![]()
Åja hvor da ?Så flink du er, da er resten av det du skravler i dag bare bonus![]()
Litt småtteri går nok braMå få vasket og rydder litt da, men det blir bare sånn småpusling![]()
Bor i NevlunghavnÅja hvor da ?![]()
Ja jeg har stått på![]()
Vi har allerede masse bilder på veggen fra dengang frøkna var på U sin alder.Ok. Så koselig
Gleder meg til jeg kan henge opp noen bilder av barna mine og♡♡♡
Vet ikke hva det er med han.Å nei, forsnakket du deg eller?
Eller klarte du ikke holde deg?
Har radaren skrudd på han daVet ikke hva det er med han.
Hver gang jeg tror jeg finner på noe originalt, så vet han hva det er..
Han reagerte på at alle ungene hadde på seg like gensere den dagen jeg hadde dem alene![]()
Ja, det er skikkelig typisk!!Typisk at det begynner å regne akkurat idet jeg begynner å henge opp klær på verandaen![]()
Det begynner nok straks her også ser det ut somTypisk at det begynner å regne akkurat idet jeg begynner å henge opp klær på verandaen![]()
Utrygt for regn her og..Det begynner nok straks her også ser det ut som