Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tar det til nattaigjenJaujau, så ble det ingen fødsel inatt heller, haha
God morgeeeen!!
Hehe nei ikke sant! Vi brukte mandagen til å gå rundt nesten hele parken, og så på dyra +noen attraksjoner (bl.a hakkebakkeskog-toget og sjorøvertokt på skuta) I går tok vi det vi ikke hadde orka å stått i kø på på mandag. Vi har fortsatt ikke fått sett og vært med på alt der inne, men prioriterte badelandet likevel. Hva pleier dere å prioritere når dere er der?Så flott å høre
Aldri vært i badeparken der jeg...rekker det jo ikke![]()
Nope! Fint vær har vi hatt og!Ferie og familiekos er aldri feil![]()
Nope! Fint vær har vi hatt og!Men nå er det visst meldt dårlig resten av ferien. Men får bare gjøre det beste ut av det! Ikke sikkert det blir like dårlig som det er meldt heller!
![]()
Vi er verdens hyggeligste gjengJa, det er jo detog så er det hyggelig
![]()
Så dumt daTakk, fått svar allerede.
Sjekket felleskatalogen og kan dessverre ikke ta dem når jeg ammer![]()
Lykke til med denEn slik fra Ikea
![]()
Så kjedeligJeg la ut en reiseseng til salgs, så er det ei som sier hun skal ha den. ok sier jeg, men så knhun ikke hente den.Aaarg
Bortreist, Norges ferieEr dere bortreist eller hjemme?
Nei,de der værmeldingene kan ofte ta feil![]()
Ble ferdig med den på null komma niksLykke til med den![]()
Har fått tilbake en betennelse i venstre skulderSå dumt da
Hvor har du vondt?
Tror det ordnet seg nåSå kjedelig
Jeg har lagt ut en flott sprinkelseng, men ingen er interessert???
God morgen jenter.
Regnet med å bli vekket kl 4-5 som jeg har den siste tiden, men det skjedde først kl litt over 7
Selv frøken helst_før_6 var stille når U vekket meg.
Mens jeg ammet en veldig glad U kom hun ned.
En veldig trøtt mann begynte å karre seg ut av sengen og ble veldig glad når en veldig våken meg sa han bare kunne sove videre...
Jeg kjører knallbra SkodaDen ser fin ut den, men jeg er av en eller annen grunn ikke så glad i Skoda...
Tror det har noe med at det var en dritt bil på linje med Lada den gang jeg var liten
God morgen søte duGod morgen damer![]()