Skravletråd Juli.

Så flott å høre:D
Aldri vært i badeparken der jeg...rekker det jo ikke:p
Hehe nei ikke sant! Vi brukte mandagen til å gå rundt nesten hele parken, og så på dyra +noen attraksjoner (bl.a hakkebakkeskog-toget og sjorøvertokt på skuta) I går tok vi det vi ikke hadde orka å stått i kø på på mandag. Vi har fortsatt ikke fått sett og vært med på alt der inne, men prioriterte badelandet likevel. Hva pleier dere å prioritere når dere er der?

Nope! Fint vær har vi hatt og!:) Men nå er det visst meldt dårlig resten av ferien. Men får bare gjøre det beste ut av det! Ikke sikkert det blir like dårlig som det er meldt heller!:)

Er dere bortreist eller hjemme? :)
Nei,de der værmeldingene kan ofte ta feil ;)

En slik fra Ikea
kallax-hylle-brun__0243973_PE383238_S4.JPG
Lykke til med den:D

God morgen jenter.

Regnet med å bli vekket kl 4-5 som jeg har den siste tiden, men det skjedde først kl litt over 7 :)
Selv frøken helst_før_6 var stille når U vekket meg.
Mens jeg ammet en veldig glad U kom hun ned.
En veldig trøtt mann begynte å karre seg ut av sengen og ble veldig glad når en veldig våken meg sa han bare kunne sove videre...

God morgen jenter.

Regnet med å bli vekket kl 4-5 som jeg har den siste tiden, men det skjedde først kl litt over 7 :)
Selv frøken helst_før_6 var stille når U vekket meg.
Mens jeg ammet en veldig glad U kom hun ned.
En veldig trøtt mann begynte å karre seg ut av sengen og ble veldig glad når en veldig våken meg sa han bare kunne sove videre...

Da fikk du henta inn litt ekstra søvn da, så bra :)
Tipper mannen ble glad og, ja...
Bra morgen :)

Back
Topp