Bedre lykke neste nattJaujau, så ble det ingen fødsel inatt heller, haha
God morgeeeen!!
God morgen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bedre lykke neste nattJaujau, så ble det ingen fødsel inatt heller, haha
God morgeeeen!!
Vi prioriterer som regel dyra, kardemommeby og tømmerrennaHehe nei ikke sant! Vi brukte mandagen til å gå rundt nesten hele parken, og så på dyra +noen attraksjoner (bl.a hakkebakkeskog-toget og sjorøvertokt på skuta) I går tok vi det vi ikke hadde orka å stått i kø på på mandag. Vi har fortsatt ikke fått sett og vært med på alt der inne, men prioriterte badelandet likevel. Hva pleier dere å prioritere når dere er der?
God morgenGod morgen jenter.
Regnet med å bli vekket kl 4-5 som jeg har den siste tiden, men det skjedde først kl litt over 7
Selv frøken helst_før_6 var stille når U vekket meg.
Mens jeg ammet en veldig glad U kom hun ned.
En veldig trøtt mann begynte å karre seg ut av sengen og ble veldig glad når en veldig våken meg sa han bare kunne sove videre...
Ikke overraskendeBle ferdig med den på null komma niks![]()
Au, auHar fått tilbake en betennelse i venstre skulder![]()
God morgenGod morgen ! I dag skal jeg ha 1000
Kjedelig at det er sånnTrøtt jeg. Skjønner ikke hvorfor jeg våkner så tidlig
Og nå har jeg endelig plass til alle kokebøkene mineIkke overraskende
Den ble fin!
Ja da blir det jo ikke samme søvnen som hjemmeJeg vet hvorfor jeg er våken.
Jeg har mørkt soverom med lystett rullegardin.
Svigermor har... Svært lite mørkt gjesterom. I tillegg er puta hard, senga trang og knirker dessuten hver gang guttungen i overkøya snur seg.
Deilig å få plassert demOg nå har jeg endelig plass til alle kokebøkene mine![]()
Men paracet tar ikke betennelsen..Au, au
Og paracet hjelper ikke?
De gjør nok ikke det.Deilig å få plassert dem
De støver vel ikke akkurat ned hos deg![]()
Nei det gjør jo ikke detMen paracet tar ikke betennelsen..
Hjelper litt da
Vi får vurdere noe, vi har vel gjort noe sånn før om årene, særlig for å få ungene til å sove.Ja da blir det jo ikke samme søvnen som hjemme
Heng et teppe i vindu?
Jeg må alltid henge opp teppe hos svigersVi får vurdere noe, vi har vel gjort noe sånn før om årene, særlig for å få ungene til å sove.
Det er bare jeg som våknet an det da, mannen sover godt
Nei, da må du ha noe med nsaids. Hvordan er det med det og amming? Vet det er fy for meg, men jeg har jo lille på innsiden, din er på utsiden.Men paracet tar ikke betennelsen..
Hjelper litt da
Ja det må jegGod morgen
Det klarer du fint idag!