Skal jeg gjøreSå hyggeligHils tilbake!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal jeg gjøreSå hyggeligHils tilbake!
Utslitt etter en lang dag, har jeg tenkt til å sove
God natt alle sammen![]()
I 3 uker![]()
Jeg også. God natt![]()
Vel, jeg legger meg nå.
Mannen sitter og spiller dataspill.
Vaskemaskina er ikke ferdig heller så han kan ikke legge seg enda uansett
Nei vond rygg har jeg hatt nok av, så liker ikke at den er vond igjen. Vært øm siden jeg beisa verandagulvet for flere uker siden.Hurra for ferie
Men ikke for vondt i ryggenIngen vits å kaste bort feriedager på slikt. Håper tennisballen gjør jobben da
Skal dere reise bort?
Nei vond rygg har jeg hatt nok av, så liker ikke at den er vond igjen. Vært øm siden jeg beisa verandagulvet for flere uker siden.
Sitter helt nede i bekkenleddene. På venstre side.
Tror tennisballen fant et ømt punkt, for stråler fælt utover nå :-o
Tennisball er fint for så mangt og osteopaten min mener det er et godt verktøy for å bruke selv når man får stive punkter i kroppen. Ikke alltid like lett å komme til over alt men
Ja vi skal på ferie, men ikke før om to uker. Så tid på meg til å få orden på bekkenet først ;-)
Jeg har et UTVALG.
Ekstra lett
Ris
Soya
Havren er vel tom, når jeg tenker meg om. Så jeg har bare tre typer... (pluss eplejus og appelsinjus da)
Skal jegHils tilbake![]()
Håper jeg også.Haha, ja det kan jeg tenke meg! Håper hun lærte noe av den hendelsen.
God nattGod natt folkens![]()
Fødte akkurat du?Å, høres herlig ut. Har så lyst å komme meg litt bort men ingen vits nå når mini er så liten. Kos dere![]()
Nyter en cider og koser meg med smash![]()
Fødte akkurat du?
Nei han har ferie, så har ny time i begynnelsen av august.Veldig greit hvis tennisballen kan fikse det. Kanskje ikke like lett å få time hos osteopat eller lignende nå i disse ferietider
Hvor skal dere reise da?
God natt fine du!God natt folkens![]()
Nei han har ferie, så har ny time i begynnelsen av august.
Vi skal til Danmark, i nærheten av ebeltoft.
Har dere noen planer?