Skravletråd Juli.

Hurra for ferie :)
Men ikke for vondt i ryggen :( Ingen vits å kaste bort feriedager på slikt. Håper tennisballen gjør jobben da :)
Skal dere reise bort?
Nei vond rygg har jeg hatt nok av, så liker ikke at den er vond igjen. Vært øm siden jeg beisa verandagulvet for flere uker siden.

Sitter helt nede i bekkenleddene. På venstre side.
Tror tennisballen fant et ømt punkt, for stråler fælt utover nå :-o
Tennisball er fint for så mangt og osteopaten min mener det er et godt verktøy for å bruke selv når man får stive punkter i kroppen. Ikke alltid like lett å komme til over alt men :-P

Ja vi skal på ferie, men ikke før om to uker. Så tid på meg til å få orden på bekkenet først ;-)

Nei vond rygg har jeg hatt nok av, så liker ikke at den er vond igjen. Vært øm siden jeg beisa verandagulvet for flere uker siden.

Sitter helt nede i bekkenleddene. På venstre side.
Tror tennisballen fant et ømt punkt, for stråler fælt utover nå :-o
Tennisball er fint for så mangt og osteopaten min mener det er et godt verktøy for å bruke selv når man får stive punkter i kroppen. Ikke alltid like lett å komme til over alt men :p

Ja vi skal på ferie, men ikke før om to uker. Så tid på meg til å få orden på bekkenet først ;-)

Veldig greit hvis tennisballen kan fikse det. Kanskje ikke like lett å få time hos osteopat eller lignende nå i disse ferietider :)
Hvor skal dere reise da?

Nei han har ferie, så har ny time i begynnelsen av august.

Vi skal til Danmark, i nærheten av ebeltoft.

Har dere noen planer?

Nei dessverre :( Har så lyst å komme meg litt vekk for å få den skikkelige feriefølelsen, men tror det bare blir slitsomt nå som mini er så liten (snart fire uker). Kunne godt tenkt meg en tur til Danmark :)

Back
Topp