Trøtt grinete baby som skreik. Skulle spise samtidig med oss så jeg ble sittende alene og fore han mens alle andre satt til bords. Så trøtt unge så dro hjem før kakene. Skjønner ikke at jeg gadd dra en gangKjekt i selskap da?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Trøtt grinete baby som skreik. Skulle spise samtidig med oss så jeg ble sittende alene og fore han mens alle andre satt til bords. Så trøtt unge så dro hjem før kakene. Skjønner ikke at jeg gadd dra en gangKjekt i selskap da?![]()
Du kan rømme helt bort hitJeg rømmer hjemme ifra![]()
Du bor på feil side av vannetDu kan rømme helt bort hit![]()
Så braEr hos mirellalt er bra og skal hilse masse
![]()
Da ville jeg hørt på mannen
Men hvorfor må dere være oppe til hun kommer da? Kan hun ikke bare låse seg inn selv?![]()
Jeg har rømme og melk i kjøleskapetDu bor på feil side av vannet![]()
Kommer hun nå? Trodde hun var kommet allerede![]()
Veldig. Var nesten så han gråt da den dødeEr så herlig når dyra kommer godt overens![]()
Ja gå å legg deg du![]()
Hvilken melk da?Jeg har rømme og melk i kjøleskapet![]()
![]()
Ja gå å legg deg du![]()
Nå er det ikke rimelig tid lenger synes jeg.Hun kom på tirsdag, den delen var grei, sånn litt før halv ti.
Men nå er hun altså på tur for å treffe søsken etc, og skulle komme TILBAKE for natta innen rimelig tid. Og altså ikke enda...
Hvilken melk da?![]()
Spørs hva hun mener er innen rimelig tid detHun kom på tirsdag, den delen var grei, sånn litt før halv ti.
Men nå er hun altså på tur for å treffe søsken etc, og skulle komme TILBAKE for natta innen rimelig tid. Og altså ikke enda...
Tine extra lett melkHvilken melk da?![]()
Ekstra lett! Riktig valgJeg har et UTVALG.
Ekstra lett
Ris
Soya
Havren er vel tom, når jeg tenker meg om. Så jeg har bare tre typer... (pluss eplejus og appelsinjus da)
Nå er det ikke rimelig tid lenger synes jeg.
Oooh the right kind!Tine extra lett melk![]()
Ok. Du får sove godt da, og la mannen sitte oppeHun har ikke med seg nøkkel. Hun skulle da komme tilbake i rimelig tid, og ingen tenkte på å sende med henne nøkkel.
Mannen har en døgnrytme som ligner på hennes, så det går greit det. Men jeg logger av pc nå etter gasnke mye drivhussurfing og tanker som begynner å formes.
Ekstra lett! Riktig valg
Tine eller Q?