Skravletråd Juli.

Da ville jeg hørt på mannen;)
Men hvorfor må dere være oppe til hun kommer da? Kan hun ikke bare låse seg inn selv?:)

Hun har ikke med seg nøkkel. Hun skulle da komme tilbake i rimelig tid, og ingen tenkte på å sende med henne nøkkel.

Mannen har en døgnrytme som ligner på hennes, så det går greit det. Men jeg logger av pc nå etter gasnke mye drivhussurfing og tanker som begynner å formes.

Kommer hun nå? Trodde hun var kommet allerede:)

Hun kom på tirsdag, den delen var grei, sånn litt før halv ti.

Men nå er hun altså på tur for å treffe søsken etc, og skulle komme TILBAKE for natta innen rimelig tid. Og altså ikke enda...

Ja gå å legg deg du:)

Gjør det nå, neste innlegg fra mobilen i senga antar jeg

Oppdaget 4% strøm i sted nemlig, så den fikk seg en tur på laderen mens jeg surfet drivhussider.

Ja gå å legg deg du:)

Gjør det nå, neste innlegg fra mobilen i senga antar jeg

Oppdaget 4% strøm i sted nemlig, så den fikk seg en tur på laderen mens jeg surfet drivhussider.

Hun kom på tirsdag, den delen var grei, sånn litt før halv ti.

Men nå er hun altså på tur for å treffe søsken etc, og skulle komme TILBAKE for natta innen rimelig tid. Og altså ikke enda...
Nå er det ikke rimelig tid lenger synes jeg.

Nå er det ikke rimelig tid lenger synes jeg.

Ikke jeg heller, men min svigerfamilie har altså en annen døgnrytme enn meg, så "slippe å sitte oppe og vente på meg" betyr ikke det samme der som i mitt hode. Når jeg gjør meg klar for å legge meg, finner de frem kortstokken eller et spill (mannen og søstrene)

Hun har ikke med seg nøkkel. Hun skulle da komme tilbake i rimelig tid, og ingen tenkte på å sende med henne nøkkel.

Mannen har en døgnrytme som ligner på hennes, så det går greit det. Men jeg logger av pc nå etter gasnke mye drivhussurfing og tanker som begynner å formes.
Ok. Du får sove godt da, og la mannen sitte oppe;)

Spennende med drivhus:D

Back
Topp