Komedie. Etterfølgeren av "meet the parents"Hvilken type film er det?
http://m.imdb.com/title/tt0970866/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Komedie. Etterfølgeren av "meet the parents"Hvilken type film er det?
Takk, ser utrolig lite komedier for å være helt ærlig..
Jeg er mest glad i krim og skrekk, mannen liker best komedier. Ben Stiller er ganske morsom daTakk, ser utrolig lite komedier for å være helt ærlig..
Gjorde det samme her. Slike kvelder er gode![]()
Både mannen og jeg er ganske glade i sci-fi og lignende så det er ofte det det blir tilJeg er mest glad i krim og skrekk, mannen liker best komedier. Ben Stiller er ganske morsom da![]()
Litt over midtnattNår kom svigermor da?![]()
Samme her. Det er vi begge glad iBåde mannen og jeg er ganske glade i sci-fi og lignende så det er ofte det det blir til
Det er ingen i familien som har ei hytte eller noe da som dere kan låne?Nei dessverreHar så lyst å komme meg litt vekk for å få den skikkelige feriefølelsen, men tror det bare blir slitsomt nå som mini er så liten (snart fire uker). Kunne godt tenkt meg en tur til Danmark
![]()
Elsker komedier jegTakk, ser utrolig lite komedier for å være helt ærlig..
Er det zendium de bruker? I den voksentannkremen er det også egg hvis jeg ikke husker feil..En sønn på uttesting av melkefritt kosthold ja.
Etter halvannen uke innser jeg at jeg som mente jeg hadde sjekka tannkremen, ikke har gjort en god jobb. Tannkremen til ungene inneholder melkeprotein.
Det er søren meg melk i alt mulig!!!
Var den fin?Vi så "Edge of tomorrow" på Netflix.
Hva så dere?
Hva slags film er det?Vi så "Edge of tomorrow" på Netflix.
Hva så dere?
Godt jobba :-DSånn høvelig ferdig pakka og båret i bilen. Gjenstår bare noen småtingskal kjøre og henter mannen på jobb nl 15, og så åker vi
Hva gjør alle dere ddamer idag?
Kjører til KristiansandGodt jobba :-D
Greit med alt som er ferdig ;-)
Hvor skal dere?
Vet ikke helt planene for dagen, jeg har Nettop stått opp og ikke snakka med de andre enda![]()
Jeg syns egentlig den vi så i går var litt bra, "Edge of Tomorrow".Samme her. Det er vi begge glad i
Forhåpentligvis sove litt mer en gang i løpet av dagenGod "morgen"
Inntar frokost før jeg skal ut å male litt.
Noen planer hos dere i dag?