Skravletråd Juli.

Med gubben og eldste borte kunne jeg og mini sove helt til nå. Luksus!!!! Mer verdt enn en million kroner :)

Nei dessverre :( Har så lyst å komme meg litt vekk for å få den skikkelige feriefølelsen, men tror det bare blir slitsomt nå som mini er så liten (snart fire uker). Kunne godt tenkt meg en tur til Danmark :)
Det er ingen i familien som har ei hytte eller noe da som dere kan låne?

Vi lånte hytta til svigerfar da frøkna var 7 uker. Det gikk helt fint selv om det tok oss en hel dag å kjøre de vanlige 4-5 timene :-P
Men det var pga en bilulykke på veien også..

En sønn på uttesting av melkefritt kosthold ja.

Etter halvannen uke innser jeg at jeg som mente jeg hadde sjekka tannkremen, ikke har gjort en god jobb. Tannkremen til ungene inneholder melkeprotein.
Det er søren meg melk i alt mulig!!!
Er det zendium de bruker? I den voksentannkremen er det også egg hvis jeg ikke husker feil..

Sånn høvelig ferdig pakka og båret i bilen. Gjenstår bare noen småting:) skal kjøre og henter mannen på jobb nl 15, og så åker vi:) Hva gjør alle dere ddamer idag?

Sånn høvelig ferdig pakka og båret i bilen. Gjenstår bare noen småting:) skal kjøre og henter mannen på jobb nl 15, og så åker vi:) Hva gjør alle dere ddamer idag?
Godt jobba :-D
Greit med alt som er ferdig ;-)
Hvor skal dere?

Vet ikke helt planene for dagen, jeg har Nettop stått opp og ikke snakka med de andre enda :-P

Godt jobba :-D
Greit med alt som er ferdig ;-)
Hvor skal dere?

Vet ikke helt planene for dagen, jeg har Nettop stått opp og ikke snakka med de andre enda :-P
Kjører til Kristiansand:) Dyreparken i mårra og tirsdag, sp kjører vi rett til Gardermoen på onsdag. Da er det videre til mitt vakre nord♥

God "morgen":)
Inntar frokost før jeg skal ut å male litt.

Noen planer hos dere i dag?

Back
Topp