Skravletråd Juli.

Ganske typisk det da:p
Håper han får den ferdig i morgen ;)

Det bør han. Får vel bare begynne selv og så kanskje han tar hintet da og overtar :p Fåkke lov å gjøre slike ting nå som kroppen bare er dum :p

Etter jeg flytta sørover, så oppdaga jeg hvor mye dyr det er her som jeg ikke har vært så vant med. Flått feks! Og SVÆRE husedderkopper!!:eek:

wææ. Tror jeg holder meg i nord altså. vært flått her også, men ikke så vanlig. de svære edderkoppene kan dere bare beholde for dere selv altså ;)

Bodde du langt nord da før du flytta?:)

Det bør han. Får vel bare begynne selv og så kanskje han tar hintet da og overtar :p Fåkke lov å gjøre slike ting nå som kroppen bare er dum :p
Du får begynne å åpne pakkene forsiktig. Så tar du deg bare til ryggen og satser på at han kommer ilende bort:p ;)

Du får begynne å åpne pakkene forsiktig. Så tar du deg bare til ryggen og satser på at han kommer ilende bort:p ;)

God ide :p Prøvde å vise han bilder av hvordan det kommer til å se ut. for å vekke interessen og få han til å skjønne at jeg gleda meg veeldig til det var satt opp..

han hørtes skikkelig interessert ut assa :p hahah. var bare en "mmmm" fra han med tomt blikk :p

ååja. Dette dumme bekkenet mitt har bare med å fikse seg etter fødsel altså! dette kommer ikke til å funke med nylig ks, dumt bekken og smått i hus :p

om værgudene er på lag med oss så får vi håpe det blir sol ;)
Kan bli hektisk det ja, om kroppen ikke samarbeider:o
Samboer skal være hjemme å hjelpe til å begynne med eller?:)

Høres ut som du er i rute da:)

Tja...ikke om du hadde sett alt rotet både ute og inne:p haha
Men mini har ihvertfall et sted å sove og bade:D

Kan bli hektisk det ja, om kroppen ikke samarbeider:o
Samboer skal være hjemme å hjelpe til å begynne med eller?:)

Ja. og jeg som er så vant til å sprette opp av sofaen, holde koken og kjører på hele dagen. Føler meg fanget i sofaen til tider. så leeeeeei !

Han tar seg to uker ubetalt permisjon for å være hjemme med meg og lillefrøken. både for at vi skal få tid sammen, bli kjent med henne og nytt hverdagsliv, og nå også for å hjelpe meg pgs ks. Håper bare jeg klarer alt selv innen to uker og at bekkenet er på plass. vet ikke om han kan sykemeldes eller no sånt pga meg og barnet om jeg ikke klarer alt alene. Har ikke råd til å ha han mer en to uker i perm ubetalt :/

wææ. Tror jeg holder meg i nord altså. vært flått her også, men ikke så vanlig. de svære edderkoppene kan dere bare beholde for dere selv altså ;)

Bodde du langt nord da før du flytta?:)
Bodø og Steigen regner jeg begge som hjemkommunene mine:) Skal opp nå i juli på ferie:) satser på sommer og sol da:P

God kveld alle sammen :) her ble det sent i kveld. Vi har drevet ute helt til nå :) nå spiser vi litt mat på terrassen.

Det blir tårer fordi de blir uenige om noe, en vil låne en leke og den andre vil ikke dele.
De deler fint fredag og lørdag og halve søndag. Da tror jeg de er slitne...
Å ja...trodde det var avskjeden som var trist jeg:)

Back
Topp