Hva skjer ? Fikk vasket og lagd middag, også fikk jeg kjøpt utemøbler. Og ny stellekommode![]()
Her er det sofasliting og tvtitting
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva skjer ? Fikk vasket og lagd middag, også fikk jeg kjøpt utemøbler. Og ny stellekommode![]()
Ja det blir nok detHer er det sofasliting og tvtittingprøver å smiske med mannen for å få han til å starte skruinga på sjenken vi fikk i gave fra foreldrene mine idag
er det avslapning resten av kvelden da?
![]()
Uff, jeg har funnet ut at vi har altfor mange ting.
Er greit å få det ryddig til babyen kommer.Ikke slit deg ut da.
juli du har termin?
For vi har et stellebord nå og det er så utsødig, så føler det det detter sammen hvert øyeblikkogså er det ikke skuffer eller noe på det
Då sk ni ha i stoff eller.?? Eg syns de e vanskeligt me små små barn og stoff sofa.
Håper værgudene er enig med meg daSweet! Ser frem til å våkne opp tiltæ flott vær imorgen da![]()
Skal til Hellas vi og.Ja, det skal jeg gjøre
Vi skal til Hellas
Gleder meg til å bade![]()
Skal til Hellas vi og.
Men blir så lei av alle som sier tør dere det???
Ja, tenker samme jeg også. Har fulgt med en del i media i det siste også. Hvis alle hadde avlyst turen sin tid, hadde det jo bare blitt mer problemer for dem :/Skal til Hellas vi og.
Men blir så lei av alle som sier tør dere det???
Ja det blir nok det![]()
Hehe du får true han![]()
Kryssr fingrene for detTenker det jeg også, så er det kanskje bedre igjen i morgen![]()
Han kan da vel gjøre to ting på en gangHøres ut som en god plan![]()
blunker litt med øya og smiler litt ekstra så kanskje det funker.men nå fant han seg visst et program han så litt interessert på i, så tviler for at det blir noen sjenk ikveld på meg
![]()
helt sikkertEr vel derfor det finnes begge deler, slik at alle blir fornøyd.![]()
Det gjør jeg ogsåKryssr fingrene for det
Hvis ikke må vi banke demDet BØR de bare være![]()
Han kan da vel gjøre to ting på en gang![]()
![]()
Kan vel fort bli litt vanskeligmenn og multitasking? Funker det da?haha
Hvis ikke må vi banke dem![]()
Kan vel fort bli litt vanskelig![]()