Ingen fare med detHaha, men så greit du ikke hadde stjelt alt fra meg da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen fare med detHaha, men så greit du ikke hadde stjelt alt fra meg da![]()
Hihi, nei...godt alle ikke liker det samme. Hadde vært kjedeligIngen fare med det![]()
Vi skal være en uke. Har ikke reist til utlandet de to siste årene, så det blir godtHøres deilig ut! Skal dere være lenge?
Håper vi får skikkelig ferie neste år. I sommer er det garasje som blir prioritert.
Jeg har det som mål nå, for hår har aldri vært prioritert herog jeg har typisk nordisk hår som ser fælt ut uten jevnlig besøk hos frisk
![]()
Den er grei. Skal gjøre så godt jeg kan![]()
Vi skal være en uke. Har ikke reist til utlandet de to siste årene, så det blir godt![]()
Det ble for upraktisk for oss. Enklere fo rbarnet å bare lukke opplokket og ha full oversiktJeg er mer en bag-type.![]()
Skal du tidlig opp i morgen?Jeg burde vel legge meg snart
Må spise litt først .
Håper dere får til en tur neste årDet blir det sikkert.Åh, kjenner litt på misunnelse nå.
![]()
Håper ikke det, men er trøtt i kveld. I tillegg kjenner jeg at jeg har vondt i hodet :/Skal du tidlig opp i morgen?
Da er det sikkert grei tå legge seg tidlig.Håper ikke det, men er trøtt i kveld. I tillegg kjenner jeg at jeg har vondt i hodet :/
Tenker det jeg også, så er det kanskje bedre igjen i morgenDa er det sikkert grei tå legge seg tidlig.
Hva skjer ? Fikk vasket og lagd middag, også fikk jeg kjøpt utemøbler. Og ny stellekommode![]()
Håper dere får til en tur neste år![]()
Det ble for upraktisk for oss. Enklere fo rbarnet å bare lukke opplokket og ha full oversikt
For vi har et stellebord nå og det er så utsødig, så føler det det detter sammen hvert øyeblikkHar gjort masse idag du da.Hvorfor ny stellekommode?
Får mange gode ferier her til lands ogsåJa, håper det.Blir sikkert innenlands da