Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi hadde den på fly en gang og dro han gjennom flyplassen på den. Men vi fikk ikke plass til å åpne den inne på flyJa, litt artig at hun kan sitte på den.
Den hørtes litt greiere ut.Hvilken lekebutikk?
Her er det strålende sol og jeg ser frem til en lang kveld på terrassen!Her er det ingen sol å nyte
Har akkurat satt meg ned i sofaen og det var ikke så dumt det heller![]()
Det hørtes deilig utHer er det strålende sol og jeg ser frem til en lang kveld på terrassen!
Føler at jeg er flink til å rydde...et rom blir veldig rent og ryddig, mens et annet blir mer møkkete og rotetehaha
Utfordringen er når jeg kommer til det siste rommet og må finne plass til alt![]()
Ja, det tror jegDa er den sikkert grei![]()
Ja vi hadde den på fly en gang og dro han gjennom flyplassen på den. Men vi fikk ikke plass til å åpne den inne på fly
Jeg kjøpte på Ringo. Men mener å ha sett det på både toys r us og lekmer på nettbutikkene. Lekekassen.no også om jeg ikke husker feil.
Hehe, det blir litt sånn.... Kjenner igjen den.![]()
Takk søte duKrysser fingrene for det![]()
Vi synes koffert er smart å ha til overnatting.Da tror jeg sekk eller bag er bedre til overnatting.![]()
Ja, det tror jeg
Hun går rundt med den her hjemme også![]()
Partyparty i magen nå!! Hu mor har ei lita snopeskål nemlig![]()
Partyparty i magen nå!! Hu mor har ei lita snopeskål nemlig![]()
Vi synes koffert er smart å ha til overnatting.
Ja, den er populær så langtHehe, høres ut som om den er veldig stas.![]()
Jeg burde vel legge meg snartMannen beiser, kb spiller fotball. Jeg burde ryddet og vasket...