Skravletråd Juli.

Takk for linkene. :)
Tror jeg er litt gammeldags i hjernen, glemmer ofte at det fins butikker på nett. :P

Var endel fine der. :)
Vi har akkurat kjøpt trunki, skal teste den ut nå i sommer :)

Skulle ønske jeg kjente noen godt som tilfeldigvis var frisør også. Kanskje man hadde sett litt freshere ut på håret ;)
Jeg har det som mål nå, for hår har aldri vært prioritert her :p og jeg har typisk nordisk hår som ser fælt ut uten jevnlig besøk hos frisk :p

Kanskje mer til reise de da? Er en fordel med mange lommer, syns jeg. Mye dill som skal med. ;)
Ja jeg syns hvertfall det. Og hele må brettes ut for å få ut noe. Men de er kule å se på:)
Vi har en trille koffert Spiderman kjøpt på lekebutikken. Den er det tre små rom i inni og lomme på hver side utenpå. Det er sånn en natts koffert:)

Føler at jeg er flink til å rydde...et rom blir veldig rent og ryddig, mens et annet blir mer møkkete og rotete:p haha

Utfordringen er når jeg kommer til det siste rommet og må finne plass til alt:o

Ja jeg syns hvertfall det. Og hele må brettes ut for å få ut noe. Men de er kule å se på:)
Vi har en trille koffert Spiderman kjøpt på lekebutikken. Den er det tre små rom i inni og lomme på hver side utenpå. Det er sånn en natts koffert:)

Ja, litt artig at hun kan sitte på den. ;)

Den hørtes litt greiere ut. :) Hvilken lekebutikk?

Back
Topp