Min har hatt egen koffert i mange år, utrlig praktisk. Han trillet den selv
Det er jo veldig greit. Hun vil ofte bære sekken selv når vi skal til/fra barnehagen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min har hatt egen koffert i mange år, utrlig praktisk. Han trillet den selv
Vi har akkurat kjøpt trunki, skal teste den ut nå i sommerTakk for linkene.
Tror jeg er litt gammeldags i hjernen, glemmer ofte at det fins butikker på nett.![]()
Var endel fine der.![]()
Jeg ville ikke anbefalt Trunki. Der er det bare to store rom. Ikke lommer ingenting.Takk for linkene.
Tror jeg er litt gammeldags i hjernen, glemmer ofte at det fins butikker på nett.![]()
Var endel fine der.![]()
Det er den nok! Men har nå fått ligget der to dager denne mnd da.Okei, da er vel plassen hennes igjen![]()
Vet mange anbefaler trunki og samsonite
Ikke dårlig bare detDet er den nok! Men har nå fått ligget der to dager denne mnd da.
Jeg har det som mål nå, for hår har aldri vært prioritert herSkulle ønske jeg kjente noen godt som tilfeldigvis var frisør også. Kanskje man hadde sett litt freshere ut på håret![]()
Jeg ville ikke anbefalt Trunki. Der er det bare to store rom. Ikke lommer ingenting.
Da er sikkert en koffert greit å ha til turerDet er jo veldig greit. Hun vil ofte bære sekken selv når vi skal til/fra barnehagen.
Ja trunki er nok til reiserKanskje mer til reise de da? Er en fordel med mange lommer, syns jeg. Mye dill som skal med.![]()
Vi har akkurat kjøpt trunki, skal teste den ut nå i sommer![]()
Får være fornyd med detIkke dårlig bare det![]()
Krysser fingrene for detOm det hjelper på det som det skal gjenstår å se
Ja jeg syns hvertfall det. Og hele må brettes ut for å få ut noe. Men de er kule å se påKanskje mer til reise de da? Er en fordel med mange lommer, syns jeg. Mye dill som skal med.![]()
På ferie da?Til å ha på fly?
Vi skal ha den med på ferie og vi skal flyPå ferie da?Til å ha på fly?
Ja jeg syns hvertfall det. Og hele må brettes ut for å få ut noe. Men de er kule å se på
Vi har en trille koffert Spiderman kjøpt på lekebutikken. Den er det tre små rom i inni og lomme på hver side utenpå. Det er sånn en natts koffert![]()
Det tenker jeg ogsåDa tror jeg sekk eller bag er bedre til overnatting.![]()