Høres ut som du er i rute daSenga er klar og soverommet vasket
Driver og vasker resten av huset og rydder, men mini må bare komme når som helst fra søndag av(60årslag i morgen)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som du er i rute daSenga er klar og soverommet vasket
Driver og vasker resten av huset og rydder, men mini må bare komme når som helst fra søndag av(60årslag i morgen)
Ganske typisk det da
Håper han får den ferdig i morgen![]()
Etter jeg flytta sørover, så oppdaga jeg hvor mye dyr det er her som jeg ikke har vært så vant med. Flått feks! Og SVÆRE husedderkopper!!![]()
Du får begynne å åpne pakkene forsiktig. Så tar du deg bare til ryggen og satser på at han kommer ilende bortDet bør han. Får vel bare begynne selv og så kanskje han tar hintet da og overtarFåkke lov å gjøre slike ting nå som kroppen bare er dum
![]()
Du får begynne å åpne pakkene forsiktig. Så tar du deg bare til ryggen og satser på at han kommer ilende bort![]()
![]()
Kan bli hektisk det ja, om kroppen ikke samarbeiderååja. Dette dumme bekkenet mitt har bare med å fikse seg etter fødsel altså! dette kommer ikke til å funke med nylig ks, dumt bekken og smått i hus![]()
om værgudene er på lag med oss så får vi håpe det blir sol![]()
Høres ut som du er i rute da![]()
Kan bli hektisk det ja, om kroppen ikke samarbeider
Samboer skal være hjemme å hjelpe til å begynne med eller?![]()
Ja då e de praktiskt visst man kan ta av og vaska trekketBlir nok stoff ja. Det er avtagbart trekk på putene på den vi har sett på, så det går an å vaske![]()
FåttÅja.noe dere har kjøpt brukt eller fått?
Gratulerer så mye med den store dagen! Håper du koser deg masse!Jepp, nå er jeg bikka 30![]()
Snilleste venninnaJaamåtte spørre henne om hun vr seriøs
haha
Bodø og Steigen regner jeg begge som hjemkommunene minewææ. Tror jeg holder meg i nord altså. vært flått her også, men ikke så vanlig. de svære edderkoppene kan dere bare beholde for dere selv altså
Bodde du langt nord da før du flytta?![]()
Skal jobbe 2 uker tilSom du står påSnart ferie nå?
Å ja...trodde det var avskjeden som var trist jegDet blir tårer fordi de blir uenige om noe, en vil låne en leke og den andre vil ikke dele.
De deler fint fredag og lørdag og halve søndag. Da tror jeg de er slitne...
Åh, fantastisk!! ♥Vi hadde tropenetter og steiksol i flere uuuker. Hadde ferie akkurat i den perioden så ble jo strandtur hver dag og grillingSpilte badminton og hadde masse familietid
![]()
Der ser det så fint ut <3Vi skal til Santorini![]()
God kveld! Matnpå terassen hørtes kis ut det daGod kveld alle sammenher ble det sent i kveld. Vi har drevet ute helt til nå
nå spiser vi litt mat på terrassen.
Det er veldig fint ogsåDer ser det så fint ut <3