Skravletråd Juli.

haha etter frokost ja :p han har fritt hele dagen frem til vi skal i middag hos min bror på kvelden. Tipper han står opp rundt 9, spiller hele dagen eller ser på tv siden han har fritt, og starter opp med det en time før vi drar :p Han tror gjerne slile her ting er gjort på en halvtime, selv om jeg vet det tar myemye lengre :p
Ganske typisk det da:p
Håper han får den ferdig i morgen ;)

Mygg? Hakke sett en eneste mygg iår faktisk. Kom opp til nord norge så slipper du den mygg. haha ;)
Etter jeg flytta sørover, så oppdaga jeg hvor mye dyr det er her som jeg ikke har vært så vant med. Flått feks! Og SVÆRE husedderkopper!!:eek:

Husker sommeren i fjor ja!;) Det var jo helt sensasjonelt bra i hele landet - over tid! Ikke akkurat hvert år nei!

Vi hadde tropenetter og steiksol i flere uuuker. Hadde ferie akkurat i den perioden så ble jo strandtur hver dag og grilling :) Spilte badminton og hadde masse familietid :)

Det blir det sikkert:)
Hvordan går det hos deg? Seng og alt er klart??

Senga er klar og soverommet vasket:)
Driver og vasker resten av huset og rydder, men mini må bare komme når som helst fra søndag av:) (60årslag i morgen)

Håper det blir bedre snart da og at det ikke fortsetter når mini er ute;)
Men nå skal det jo komme litt sol så:D

ååja. Dette dumme bekkenet mitt har bare med å fikse seg etter fødsel altså! dette kommer ikke til å funke med nylig ks, dumt bekken og smått i hus :p

om værgudene er på lag med oss så får vi håpe det blir sol ;)

Reiser med ei på 2 år i sommer:)
Spennende. Syns liksom ikke det har kommet opp så mange treff på Santorini når jeg har søkt etter "barne vennlige" alternativer, men mulig jeg bare har scrolla for fort.

Back
Topp