Er du mett av kaker? Og har du fått noe fint idag?Her var det skravla, ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du mett av kaker? Og har du fått noe fint idag?Her var det skravla, ja![]()
Her er det mye, ikke så rart i grunnMygg? Hakke sett en eneste mygg iår faktisk. Kom opp til nord norge så slipper du den mygg. haha![]()
Det er sikkert
Drar ikke før 14.juli, så mye kan jo være ordnet opp i innen da![]()
Ganske typisk det dahaha etter frokost jahan har fritt hele dagen frem til vi skal i middag hos min bror på kvelden. Tipper han står opp rundt 9, spiller hele dagen eller ser på tv siden han har fritt, og starter opp med det en time før vi drar
Han tror gjerne slile her ting er gjort på en halvtime, selv om jeg vet det tar myemye lengre
![]()
Bør prøve en gang. Er utrolig fint derAh, postkort øya. Har vært i Hellas utallige ganger, men aldri kommet oss dit.
Det blir det sikkertDet er santblir sikkert en deilig tur uansett
Ganske rolig her i kveld daHer var det skravla, ja![]()
Etter jeg flytta sørover, så oppdaga jeg hvor mye dyr det er her som jeg ikke har vært så vant med. Flått feks! Og SVÆRE husedderkopper!!Mygg? Hakke sett en eneste mygg iår faktisk. Kom opp til nord norge så slipper du den mygg. haha![]()
Er du mett av kaker? Og har du fått noe fint idag?![]()
Ja vi får prøve på det neste gang.Bør prøve en gang. Er utrolig fint der![]()
Ganske rolig her i kveld da![]()
Husker sommeren i fjor ja!Det var jo helt sensasjonelt bra i hele landet - over tid! Ikke akkurat hvert år nei!
Reiser med ei på 2 år i sommerJa vi får prøve på det neste gang.
Reiser dere med små barn eller?
Men is til frokost ble detIngen kaker idag faktisk
Og ingen gaver heller...spiste kake igår, og fikk gaver også igår. Gubben skal jeg få av imorgen![]()
Du har jo hatt bursdagsfeiringJa, men lenge siden jeg titta innom sist![]()
Det blir det sikkert
Hvordan går det hos deg? Seng og alt er klart??
Håper det blir bedre snart da og at det ikke fortsetter når mini er ute
Men nå skal det jo komme litt sol så![]()
Spennende. Syns liksom ikke det har kommet opp så mange treff på Santorini når jeg har søkt etter "barne vennlige" alternativer, men mulig jeg bare har scrolla for fort.Reiser med ei på 2 år i sommer![]()
Her er det mye, ikke så rart i grunn