Helt alene?!Jøss var stille på legekontoret i dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt alene?!Jøss var stille på legekontoret i dag
Hahaa ja knalla rosa vogn de hade vart fintHehe, blitt noe rosa i hus jaSamboer sa at sålenge vogna ikke er rosa så er han fornøyd
har du noen småttiser i hus da?![]()
God dagGod formiddag damer! (og god morgen til meg)
Hva er dagens planer?![]()
Får du besøk så kjekt. Husvask e ikkje alltid lika kjektHeisannhiver meg rundt å prøver å rydde litt ! Får snart besøk så må få tatt husvaska
Ja det er detHeihei! snart besøk her også, så nå står sminking for tur siden jeg skal ned til byen idag. koselig med besøk![]()
Jeg har appen på maxOj da har du mange flere innlegg pr side ennmeg hvertfall
Helt enig i din vurderingPoden våknet 1
Time tidligere enn vanlig uansett så. Den lille halvtimen med sol synes jeg morgendagens kan unne dagens![]()
Det vil jeg troBlir slitsomt hvertfall
Nei, neiuff, så nå at nå, i 36+2 kom første strekkmerke framHadde håååpa å slippe
![]()
Hahaa ja knalla rosa vogn de hade vart fint![]()
Eg har 2 st![]()
Bare skriv i veiJeg klarer ikke holde følge med skravlingen deres![]()
Ja det er dethvem får du besøk av ? Jeg får besøk en vennine fra barneskolen vi har barn som er like gamle
![]()
Haha...hun fikk nok mye mer enn detFikk du 25 før du tok kvelden eller?
Ja eg førstår han. Tror aldrig eg hade køpt meg heller en rosa vognHan nekta plent på rosa vogn. Da nekta han å gå med den. Men hadde ikke tenkt å ha det uansettRett og slett av praktiske årsaker da vi ønsker et til barn, og tenker å bruke samme vogna da når den tid kommer
Så koseligEr de små eller?
God dag
Jeg skal til tannlege og psyker meg opp til det
Du da?
HalloHeisannhiver meg rundt å prøver å rydde litt ! Får snart besøk så må få tatt husvaska
Nei, neide har vel en lei tendens til å dukke opp på slutten
![]()
Så koselig med besøkoppsyking er viktig![]()
Her er det litt rydding (om kroppen tillater det) på agendaen, før foreldrene mine kommer innom. så blir det vel en bytur på oss![]()
Mamma og pappa kommer på besøk. De har hotell hele helgen, så skal vi feire 40 årsdag til min eldste bror![]()
Så koseligHvor gammel var snuppa di igjen? Var vel rundt april/mai du fikk?
Synes jeg husker noe i minnet
![]()
Så koseligHallokos deg med vaskebøtta
![]()
Ja eg førstår han. Tror aldrig eg hade køpt meg heller en rosa vogn![]()
Gutten blir 3 år i september og jenta blev 1 år før 1 uke siden![]()