Hehe...godt de lysner med tidenJaa. Egentlig bare venta på det. Området rundt navelen der jeg hadde piercing har vært rødt og sånt en god stund. Og først av idag ble det er strekkmerke oppover![]()
Uansett er det jo ikke noe å bry seg om
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...godt de lysner med tidenJaa. Egentlig bare venta på det. Området rundt navelen der jeg hadde piercing har vært rødt og sånt en god stund. Og først av idag ble det er strekkmerke oppover![]()
Så koselig med besøkbor de langt unna?
O ja finns mer i rosa og før jenter æn gutter. Men nå har jenta Mi fått bruka litt klær i fra broren og. Syns de Oki.nei, ikke sååå begeistra for rosa at jeg hadde trumfa den gjennomhar et sengesett vi fikk i rosa til vogna, så det får holde meg det
Ellers er det selvsagt en god del klær som er kjøpt i rosa og sånt. Er jo så mye fint der ute
Åh, herlig alder![]()
Så koselig![]()
Ja fikk i april![]()
Ja vi er gode venner vi![]()
Hehe...godt de lysner med tiden
Uansett er det jo ikke noe å bry seg om![]()
O ja finns mer i rosa og før jenter æn gutter. Men nå har jenta Mi fått bruka litt klær i fra broren og. Syns de Oki.
Ja, da var det god fart hermyye roligere enn igår kveld![]()
Ja, det er de sikkertJa veldigt roligt. Folk e kanske ute och nyter solen.
Ja, da var det god fart her![]()
Ja, det så sånn utHaha...hun fikk nok mye mer enn det![]()
Ja, det kjentes i går jaBare en kjapp dopause gjorde jo at jeg gikk glipp av flere sider inne og hang ikke med lengre. Ble jo neste støl i tastetomlene![]()
Ja, det kjentes i går ja![]()
Hehe
De har tatt seg hotell hele helga i byenSkal feire 40 årsdag til min eldste bror, så blir vel koselig med endel familiebesøk og farting
![]()
Så koselig.Ser du foreldrene dine sjelden siden de bor så langt borte? Mine bor fire timer unna. :/
Bra dere har samlet dere i samme by daDe kjører rundt 3 - 3 1/2 time for å komme hit.Så ikke hverdags at vi ser de
Heldigvis er nå min yngste bror også flyttet hit til byen, så nå har min far 3 barn her og min mor to av oss her
Så nå får vi se de litt oftere
![]()
Når jenta mi kommer blir det vel enda mer farting for de og oss til hverandre![]()
Blir ikke så ofte og kun fra fredagskveld-søndagsettermiddag når vi kan dra dit/de kommer hit.
var hos de en hel uke for 6-7 uker siden ca. Hadde fri og tok meg en miniferie dit![]()
Ellers blir det vel annenhver jul, påske, par ganger om sommeren. Hvor ofte ser du dine?
Litt må man nok regne med jaJa, de gjør jo det. Har noen på sidene fra man var mindre og vokste endel. de vises ikke lengre![]()
Neida stresser egentlig ikke med det. Bryr meg nok selv mer om de enn samboer gjørmen det er vel en del av gamet. Få seg litt tigermerker
Får nå uansett et ks arr på magen og så
![]()
Jada, hun koser seg nåJa, det så sånn ut
Klatret helt til topps også![]()
Er du blitt noe mer bestemt ang. vogn og slikt forresten?![]()
Ja,fysj.Sinnsykt dyrt!!![]()