Skravletråd Juli.

Jaa. Egentlig bare venta på det. Området rundt navelen der jeg hadde piercing har vært rødt og sånt en god stund. Og først av idag ble det er strekkmerke oppover :p
Hehe...godt de lysner med tiden:)
Uansett er det jo ikke noe å bry seg om:p

Så koselig med besøk:D bor de langt unna?

De kjører rundt 3 - 3 1/2 time for å komme hit. :) Så ikke hverdags at vi ser de :p Heldigvis er nå min yngste bror også flyttet hit til byen, så nå har min far 3 barn her og min mor to av oss her :p Så nå får vi se de litt oftere :)

Når jenta mi kommer blir det vel enda mer farting for de og oss til hverandre :)

nei, ikke sååå begeistra for rosa at jeg hadde trumfa den gjennom :p har et sengesett vi fikk i rosa til vogna, så det får holde meg det :p

Ellers er det selvsagt en god del klær som er kjøpt i rosa og sånt. Er jo så mye fint der ute :)

Åh, herlig alder :)
O ja finns mer i rosa og før jenter æn gutter. Men nå har jenta Mi fått bruka litt klær i fra broren og. Syns de Oki.

Så koselig :)
Ja fikk i april :)

Ja vi er gode venner vi :P

Hehe april var det ja ;) Blir nok gøy for barna deres også når de er like gamle. Like å se og flire til hverandre mens dere skravler om løst og fast :)

Hehe...godt de lysner med tiden:)
Uansett er det jo ikke noe å bry seg om:p

Ja, de gjør jo det. Har noen på sidene fra man var mindre og vokste endel. de vises ikke lengre :p

Neida stresser egentlig ikke med det. Bryr meg nok selv mer om de enn samboer gjør :P men det er vel en del av gamet. Få seg litt tigermerker ;) Får nå uansett et ks arr på magen og så:p

O ja finns mer i rosa og før jenter æn gutter. Men nå har jenta Mi fått bruka litt klær i fra broren og. Syns de Oki.

Nesten så det ofte blir litt for nye rosa og sukkersøtt til jenter i butikk og de tøffe klærne er mer guttete.

vi er ikke så rigide på fargene og guttr vs jente klær egentlig. Har endel i blått, grønt osv til jenta også. Kjøpt litt forskjellig :) Har arva endel og som tdligere er brukt til gutt også ;)

Bare en kjapp dopause gjorde jo at jeg gikk glipp av flere sider inne og hang ikke med lengre. Ble jo neste støl i tastetomlene :p
Ja, det kjentes i går ja:p

Hehe :)

De har tatt seg hotell hele helga i byen :) Skal feire 40 årsdag til min eldste bror, så blir vel koselig med endel familiebesøk og farting :)

Så koselig. :) Ser du foreldrene dine sjelden siden de bor så langt borte? Mine bor fire timer unna. :/

Så koselig. :) Ser du foreldrene dine sjelden siden de bor så langt borte? Mine bor fire timer unna. :/

Blir ikke så ofte og kun fra fredagskveld-søndagsettermiddag når vi kan dra dit/de kommer hit.

var hos de en hel uke for 6-7 uker siden ca. Hadde fri og tok meg en miniferie dit :)

Ellers blir det vel annenhver jul, påske, par ganger om sommeren. Hvor ofte ser du dine?

De kjører rundt 3 - 3 1/2 time for å komme hit. :) Så ikke hverdags at vi ser de :p Heldigvis er nå min yngste bror også flyttet hit til byen, så nå har min far 3 barn her og min mor to av oss her :p Så nå får vi se de litt oftere :)

Når jenta mi kommer blir det vel enda mer farting for de og oss til hverandre :)
Bra dere har samlet dere i samme by da:p
Blir nok masse besøk når baby kommer ja;) er det første barnebarnet?

Blir ikke så ofte og kun fra fredagskveld-søndagsettermiddag når vi kan dra dit/de kommer hit.

var hos de en hel uke for 6-7 uker siden ca. Hadde fri og tok meg en miniferie dit :)

Ellers blir det vel annenhver jul, påske, par ganger om sommeren. Hvor ofte ser du dine?

Ok. Fint med litt lenger tid innimellom. :)

Annenhver jul, kanskje. I år blir jeg sikkert både jul og nyttår siden mannen er i Nordsjøen. Ellers blir det noen få ganger i året. Om sommeren reiser mamma til hytta hun og mannen har i nabokommunen, så det ser vi hverandre. (Mamma og pappa er skilt) pappa ser jeg og snakker med mye sjeldnere. :/ Mamma snakker jeg med på tlf ca hver/annenhver uke.

Synd at det blir sånn, men sånn går det når man flytter til landet og hele familien bor i byen. ;)

Ja, de gjør jo det. Har noen på sidene fra man var mindre og vokste endel. de vises ikke lengre :p

Neida stresser egentlig ikke med det. Bryr meg nok selv mer om de enn samboer gjør :P men det er vel en del av gamet. Få seg litt tigermerker ;) Får nå uansett et ks arr på magen og så:p
Litt må man nok regne med ja:p
Magen blir tross alt myyye større enn vanlig:oops:

Er du blitt noe mer bestemt ang. vogn og slikt forresten? :)

Nei:P Hehe...men nå har jeg vært å sett på emmaljunga. Jeg syns de fleste var blytunge. Falt for et understell på en citycross, men den var visst ikke ny og utgått...så da måtte jeg kjøpe det som det stod. Og det var hvit skinn. Og den pink modellen jeg lurte på kom ikke inn igjen i august heller. Så da er det å lete videre;)

Back
Topp