Hvordan stiller du det på Android?Man kan stille det inn selvJeg har 20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan stiller du det på Android?Man kan stille det inn selvJeg har 20
Hihi...det var det daHoho. Ja. Fornuftig for øyeblikket iallfallfår se hva morgendagens Kine synes om dagens
![]()
Poden våknet 1Hihi...det var det da![]()
Det er det nok jaEr vel mange som har planer da![]()
God formiddag damer! (og god morgen til meg)
Hva er dagens planer?![]()
Blir slitsomt hvertfallGuri, det er jo horribelt![]()
Bruker å være mange her uansett i grunn. 20 min over tiden nå...Sommerferie vet duVar nedom mitt legekontor på tirsdag. det pleier å være myye folk der og høyt tempo. jeg var den eneste, og jeg var satt der i godt en time
(for å ta prøver og slikt først)
God ettermiddag.
Skal prøve å rydde litt. Du da?
Det bør ikke være noe problemFør barnet kommer hvertfall
Bruker å være mange her uansett i grunn. 20 min over tiden nå...
Du får smiske litt med de i butikkenikke de vi gjorde akkurat, men var nok mest fordi vi kjøpte så mye utstyr hos de
![]()
Haha,kan jo prøve![]()
Kine hvor Manga ganger og hvor længe sover E nå??Poden våknet 1
Time tidligere enn vanlig uansett så. Den lille halvtimen med sol synes jeg morgendagens kan unne dagens![]()
Kjedeligt me strekkmerken . Smør deg gottuff, så nå at nå, i 36+2 kom første strekkmerke framHadde håååpa å slippe
![]()
Kjedeligt me strekkmerken . Smør deg gott
E det ditt førsta barn?Smører og smørerTar ikke så voldsomt tungt på det. Kjipern men er vel en del av opplevelsen
Hadde bare tenkt at siden de eenda ikke hadde dukka opp, så kanskje jeg slapp de
![]()
Skal ikke mer tilÅ så det var det du gjrde ja!
Sinnsykt dyrt!!Synd , men men. Finnes verre tingMen er jo så dyrt med tannlege!!!:O