Skravletråd Juli.

Hahaa ja knalla rosa vogn de hade vart fint :-)
Eg har 2 st :-)

Han nekta plent på rosa vogn. Da nekta han å gå med den. Men hadde ikke tenkt å ha det uansett :p Rett og slett av praktiske årsaker da vi ønsker et til barn, og tenker å bruke samme vogna da når den tid kommer :)

Så koselig :) Er de små eller?

Ja det er det :) hvem får du besøk av ? Jeg får besøk en vennine fra barneskolen vi har barn som er like gamle :)

Mamma og pappa kommer på besøk. De har hotell hele helgen, så skal vi feire 40 årsdag til min eldste bror :)

Så koselig :) Hvor gammel var snuppa di igjen? Var vel rundt april/mai du fikk?:p Synes jeg husker noe i minnet :p

Han nekta plent på rosa vogn. Da nekta han å gå med den. Men hadde ikke tenkt å ha det uansett :p Rett og slett av praktiske årsaker da vi ønsker et til barn, og tenker å bruke samme vogna da når den tid kommer :)

Så koselig :) Er de små eller?
Ja eg førstår han. Tror aldrig eg hade køpt meg heller en rosa vogn :p
Gutten blir 3 år i september og jenta blev 1 år før 1 uke siden :-)

God dag:D
Jeg skal til tannlege og psyker meg opp til det:p
Du da?

oppsyking er viktig ;)
Her er det litt rydding (om kroppen tillater det) på agendaen, før foreldrene mine kommer innom. så blir det vel en bytur på oss :)

Nei, nei:p de har vel en lei tendens til å dukke opp på slutten:rolleyes:

Jaa. Egentlig bare venta på det. Området rundt navelen der jeg hadde piercing har vært rødt og sånt en god stund. Og først av idag ble det er strekkmerke oppover :p

Ja eg førstår han. Tror aldrig eg hade køpt meg heller en rosa vogn :p
Gutten blir 3 år i september og jenta blev 1 år før 1 uke siden :-)

nei, ikke sååå begeistra for rosa at jeg hadde trumfa den gjennom :p har et sengesett vi fikk i rosa til vogna, så det får holde meg det :p

Ellers er det selvsagt en god del klær som er kjøpt i rosa og sånt. Er jo så mye fint der ute :)

Åh, herlig alder :)

Back
Topp