Skravletråd Juli.

Tusen takk!! Skal virkelig prøve å bli bedre på det.. Er du ferdig med svangerskapet?

:) Nei, har termin 1 august, så er ikke helt ferdig. vært gjennom en periode der krykkene måtte frem, for komme meg på toaletter på de værste dagene. er ganske ferdig i bekkenet, så godt det ikke er lenge igjen :) Når har du termin?

Ja, ikke sant... Vi har heldigvis litt kjønnsnøytralt, i hvert fall i babyklær da! Jo større han har blitt, jo mindre nøytralt egentlig. Og shopping er jo alltids gøy da.
Ja, vi har en del vi og. Jeg kledde også jenta vår opp i blått bla :) meen noe må handles. Vi har en kjolejente, så lite å hente i de større str hvertfall :p

Haha, dette tar helt av! Har prøvd å lese siden s.70, og hver gang jeg Gjør meg klar til å skrive, har det kommet en ny side! Nå har det sikkert kommet enda en.

Merka tempoet ble skrudd opp her. Henger halvveis med, men etter en kjapp dotur er jo plutselig mange nye sider kommet :p

Merka tempoet ble skrudd opp her. Henger halvveis med, men etter en kjapp dotur er jo plutselig mange nye sider kommet :p
Ikke tid til dopause her i gården :p

Back
Topp