Eh ja. Kan gjøre livet surt for deg jegPasse meg for deg?!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eh ja. Kan gjøre livet surt for deg jegPasse meg for deg?!![]()
Haha...så kjip du erÅja, dem ja
Nei, de får ingenting... Haha![]()
GuttHar en jente på 3 år
Spennende! Gutt eller jente?
Nei, det er sant..Mhm, men det er ikke lov
Er ikke hyggelig nålengerBare hyggelig![]()
Bare synd det er så usuntEr sjelden feil med kake![]()
Vi klager på henneNei, det er sant..
Gjorde det gittMannen duger nok til det ja![]()
Tror jeg må inn å sjekkeEh jo , du øker stadig
Hmm, sikker på det? HeheheDet har jeg faktisk aldri tenkt på![]()
Hehe bare å henge seg påHaha, dette tar helt av! Har prøvd å lese siden s.70, og hver gang jeg Gjør meg klar til å skrive, har det kommet en ny side! Nå har det sikkert kommet enda en.
Må bare hive seg med herHaha, dette tar helt av! Har prøvd å lese siden s.70, og hver gang jeg Gjør meg klar til å skrive, har det kommet en ny side! Nå har det sikkert kommet enda en.
Hva jobber du med da?Da trenger du ikke
Har brukt i jobbsammenheng også jeg da![]()
Det må du vel jaTror jeg må inn å sjekke![]()
Ja, kan ikke spise for ofte.Bare synd det er så usunt![]()
Ja hun fikk en gutt. Ligger en trådpå generelt et stedForresten... Har vært borte en stund.. Har Mirell født??
Jeg er lærerHva jobber du med da?
Sikkert spurt før men...![]()
Tusen takk!! Skal virkelig prøve å bli bedre på det.. Er du ferdig med svangerskapet?Stakkars :/ Føler med det da det var meg for noen mnd siden. Tok desverre lang tid får jeg lærte av feilene jeg gjorde hver dag med å tro jeg klarte mer enn kroppen taklet. bekkenet får svi i mange dager etterpå hos meg :/
ro ned og ta vare på kroppen. Spar kreftene![]()
Haha...ja høyt tempo her nåHaha, dette tar helt av! Har prøvd å lese siden s.70, og hver gang jeg Gjør meg klar til å skrive, har det kommet en ny side! Nå har det sikkert kommet enda en.